Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

M. Klaassen

De Rooij Garagedeuren bedankt voor de goede service en snelle levertijd!
We zullen jullie zeker aanbevelen aan anderen.

Goede communicatie en denken met je mee

Ga zo door!

Pierre van Wijk

5a6 jaar geleden heb ik een garagedeur bij de Rooij gekocht en waren daar volledig tevreden over,
we waren wel verbaast bij de levering met het Brabants accent terwijl we toch echt in Drenthe besteld hadden.

De levering van de extra nieuwe deur was niet geheel naar wens, de hoogte bleek niet geheel te kloppen met hetgeen door mij besteld, net iets te kort. De deur was door mijzelf geplaatst en wilde... De levering van de extra nieuwe deur was niet geheel naar wens, de hoogte bleek niet geheel te kloppen met hetgeen door mij besteld, net iets te kort. De deur was door mijzelf geplaatst en wilde eigenlijk niet nogmaals de deur plaatsen met de juiste afmeting. Op mijn voorstel om in plaats van een nieuwe deur mij tegemoet te komen met een rail met motor om mijn poortdeur mee te voorzien werd positief op ingegaan zodat ik nu ook mijn poortdeur kan bedienen zonder mijn auto uit te moeten.
Ik ben zeer tevreden over de service die De Rooij garagedeuren heeft geleverd.
De rail met motor is ook zeer geschikt om een poortdeur te openen, wel zorgen dat deze afgeschermd is voor regen en wind.

Mijn eerste deur is geleverd met een ketting aandrijving, de nieuwe is voorzien van een tandriem.
De kracht van de ketting aandrijving is wat meer omdat de rek in de tandriem wat meer is, het voordeel is dat deze in tegenstelling met de ketting niet kan gaan roesten.

Julian de Korte

Positief

Zeer prettig contact, netjes telefonisch te woord gestaan. Ook over de garagedeur ben ik zeer te spreken. Zelf monteren ging heel goed. 1 wieltje miste en had ik een dag later al in huis. Zeer prettig contact, netjes telefonisch te woord gestaan. Ook over de garagedeur ben ik zeer te spreken. Zelf monteren ging heel goed. 1 wieltje miste en had ik een dag later al in huis.
Goede service!

Nvt

ad

alle opties mogelijk

nee

H Havekes

Snelle levering compleet doe het zelf pakket

de garagedeur opener is makkelijk en snel te installeren

in de webwinkel is het wat lastig om alleen een deuropener te bestellen en de handleiding ontbrak bij de levering (gelukkig had ik er nog een van een vorige keer)

Pepplinkhuizrn

Vlotte resctie, offerte en levertijd

Filmpje montage

Bensink

Ik heb mijn garagedeur zelf geplaatst en het was erg goed te doen. Tijdens het monteren liep ik tegen een paar kleine dingen aan, een telefoontje naar de Rooij (waar ik uiterst vriendelijk en... Ik heb mijn garagedeur zelf geplaatst en het was erg goed te doen. Tijdens het monteren liep ik tegen een paar kleine dingen aan, een telefoontje naar de Rooij (waar ik uiterst vriendelijk en behulpzaam te woord werd gestaan), en ik kon weer verder! Heel fijn, ik kan het iedereen aanbevelen.

Goede klantenservice / aftersales!

Michel Witkamp

Keurig geholpen met duidelijke uitleg. Een aanbeveling waard vanuit midden des lands naar Assen toe. Alles werkt perfect.

Klantgericht en super vriendelijk.

Niet van toepassing.

Assink

Vakkundig advies over garagedeuren

Komen na wat ze beloven

Eddy Ceusters

Ik ben te vrede over garagedeuren De Rooij

De Rooij garagedeuren komen de afspraken na die er opgesteld waren.

Ikzelf denk dat het misschien wel handig zou zijn om een montage schets in het bouwpakket te steken.