Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

helder

Naam: Fam. Helder
Wij zijn zeer tevreden over de garagedeur en de bezorging van de deuren. Erg klantvriendelijk

Annemieke Krikke

Erg vriendelijke mensen die ons goed advies hebben gegeven. Wij zijn erg blij met onze deur. Goede kwaliteit en goede prijs, passend bij ons huis.

snelle respons en goed advies

nee

Mevr. Boersma

Ik heb 2 maanden geleden een garagedeur gekocht bij De Rooij Garagedeuren. Wat een aardige en behulpzame dames werken daar! Installatie ging ook best goed met de Nederlandstalige handleiding erbij!!... Ik heb 2 maanden geleden een garagedeur gekocht bij De Rooij Garagedeuren. Wat een aardige en behulpzame dames werken daar! Installatie ging ook best goed met de Nederlandstalige handleiding erbij!! Top bedrijf!

Behulpzaam en verstand van zaken

Hendrik Jan Mosterman

Goed, vriendelijke en goed geïnformeerde dames die je te woord staan. Snelle levering conform afspraak

Direct contact mogelijk bij vragen, ook een technische hulplijn bij installatie.

Open op koopavond of op zaterdag? Dan alleen op afspraak.

Sander

Drie jaar geleden een deur gekocht met alles erop en eraan, inclusief montage. Drie jaar later motor kapot. Het gaat hierbij om een schuur die we gemiddeld twee keer per week betreden. De deur is... Drie jaar geleden een deur gekocht met alles erop en eraan, inclusief montage. Drie jaar later motor kapot. Het gaat hierbij om een schuur die we gemiddeld twee keer per week betreden. De deur is dus niet dagelijks gebruikt. Over het algemeen werkte de deur voor de restOK, maar je ziet er echt vanaf dat het om goedkopere Chinese kwaliteit is.

Contact gehad met de De Rooij Garagedeuren, maar ze hebben geen monteur meer in dienst en er kan niemand komen kijken. Ik moest de motor zelf demonteren en naar hun opsturen. Allereerst vind ik dat de deur snel kapot is gegaan ten tweede heb alles laten monteren juist omdat ik er voor de rest verstand van heb.

Als ik nog een keer zou moeten kiezen zou ik doorsparen voor een betere kwaliteit. Uiteindelijk gaat het toch om een beste investering.

Prijs.

Reactie De Rooij Garagedeuren:

Goedendag,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om feedback te geven op ons bedrijf.
Goedendag,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om feedback te geven op ons bedrijf.
Natuurlijk jammer dat deze niet zo positief is. Het klopt inderdaad dat wij gestopt zijn met de montage van garagedeuren. We verkopen nu alleen garagedeuren als bouwpakket, voor de doe-het-zelver.
De motor die wij leveren is van goed kwaliteit en hebben we weinig problemen mee. Maar af en toe gebeurt het natuurlijk dat dit kapot gaat. Wij proberen dit op zodanige wijze op te lossen dat er zo weinig mogelijk kosten gemaakt hoeven te worden door de klant. In dit geval dus opsturen naar ons, zodat wij de motor kunnen nakijken en repareren.
De Rooij Garagedeuren

Ludo Hagenaars

Ik had een aandrijfmotor nodig ter vervanging van een defecte. De medewerkster van De Rooij heeft, door mij een aantal vragen te stellen, een juiste motor geadviseerd. Haar vakundigheid en... Ik had een aandrijfmotor nodig ter vervanging van een defecte. De medewerkster van De Rooij heeft, door mij een aantal vragen te stellen, een juiste motor geadviseerd. Haar vakundigheid en "hostmanship" is een waardevolle medewerkster voor het bedrijf. De levering was snel en accuraat. Gedurende het inbouwen van de motor en monteren van de veren heb ik regelmatig contact gehad met haar. Daarbij werden mijn vragen over de instalatie op een zorgvuldige en vriendelijke manier beantwoord.

Klantvriendelijkheid, kennis van zaken, service, snelle levering.

Neen

Ludo Hagenaars

Klantvriendelijkheid, kennis van zaken, service, snelle levering.

Neen

tamminga & oevering

Deur 300x300 afgehaald ,,,,een vriendelijke dame bij binnenkomst een fijne rondleiding en de besteling stond netjes verpakt klaar voor vervoer ,,,deze ook sterke dame alles in een keer onze... Deur 300x300 afgehaald ,,,,een vriendelijke dame bij binnenkomst een fijne rondleiding en de besteling stond netjes verpakt klaar voor vervoer ,,,deze ook sterke dame alles in een keer onze bestelbus in ,,
daarna afrekenen met een heerlijke kop koffie mijn vrouw wou meteen het merk en type weten
wat wens je nog meer??? we waren ook nog erg voordelig en de goederen waren compleet met een duidelijke beschrijving
en loopt als een kieviet in friesland kom zeker langs een keer met gebak gr jannie en oanne

nette zaak vriendelijke dame (ook sterke) goederen compleet met duidelijke montage en gebruik en goed verpakt voor transport (had gehaald )

wat wil je aan zoon bedrijf toevoegen ???

fam J van Laar

Correct bedrijf en fijn om mee samen te werken

De dames hebben vlotte babbel maar geven goede en eerlijke informatie
snelle levering

jammer dat ze geen deuren leveren met loopdeur

Herbert

Prima.

Verstand van zaken. Had nog een aantal vragen, deze konden goed beantwoord worden.

Geen.