Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

Tim Timmerman

Garagedeuropener na een half jaar stuk gegaan. Ook de kwaliteit van de panelen laat te wensen over. (Corrosie zichtbaar)

Website prima

Kwaliteit deur en opener

Reactie De Rooij Garagedeuren:

Beste Tim Timmerman,
Beste Tim Timmerman,
Dank u voor uw feedback. Als het zo is wat u beweert, zouden wij het op prijs stellen dat u contact met ons opneemt zodat wij het probleem kunnen oplossen. Uw gegevens zijn bij ons namelijk niet bekend.
Jose de Rooij (De Rooij Garagedeuren)

Van Cleemput

Ik heb vooral een zeer goede indruk,het contact omtrent mijn bestelling was zeer goed en correct

Als iets beloofd wordt dan gebeurd het ook zoals beloofd.

De instructies voorde montage ,vooral de foto's, kunnen veel beter.ook de tekst is nogal complex.ik als technieken had er geen probleem mee maar een hobbyist zou wel eens moeite hebben.Ik heb... De instructies voorde montage ,vooral de foto's, kunnen veel beter.ook de tekst is nogal complex.ik als technieken had er geen probleem mee maar een hobbyist zou wel eens moeite hebben.Ik heb namelijk de lengte van de toekijken moeten aanpassen en dat staat niet in de tekst

M.J.Beije

Het duidelijke instructie filmpje op YouTube

Opmerkingen en tips over het inkorten van de horizontale deurpanelen aan het BEGIN van de papieren handleiding vermelden, nu heb ik voornamelijk het YouTube filmpje gevolgd en hier komt dit item... Opmerkingen en tips over het inkorten van de horizontale deurpanelen aan het BEGIN van de papieren handleiding vermelden, nu heb ik voornamelijk het YouTube filmpje gevolgd en hier komt dit item niet naar voren,.
Het gaat erom dat wanneer een paneel moet worden ingekort dit aan beide zijden gedaan moet worden i.v.m de inwendige versteviging platen.

Marion

Onlangs hebben wij een nieuwe garagedeur gekocht.

Snelle reactie op vragen via de mail maar ook telefonisch. Ruim assortiment en korte levertijden

Assink

Prima behandeling

Komt afspraken na

Dhr. Ploeger

We zijn erg tevreden over de door De Rooij geleverde garagedeur, de kwaliteit is zeer goed. De montage was prima te doen en ook de communicatie verliep soepel. Al met al een zeer positieve ervaring.

Communicatie
Kwaliteit van het product

Anne

Fijne mensen en mooie deuren. We hebben goed advies ontvangen en zijn blij met het resultaat.

snelle service en goed advies

nee, helaas niet

Stefan koopman

Goed. Netjes en prettig contact.

Sterke communicatie.

Jullie mogen best wat meer van jezelf laten zien op de website!

Sandra van Dijk

Prima! Snelle service, vriendelijke benadering van de contactpersonen. Eindproduct voldoet aan de verwachtingen.

Ellen Veenstra

Zeer positief, er is veel kennis in huis en nemen de tijd om zaken goed uit te zoeken en voor jou te regelen. Afspraken worden nagekomen.

kennis en geduld

nee, ik was zeer positief verrast door hun doortastendheid