Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

Lugtmeijer Bloemen

Vriendelijke en snelle communicatie. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Kundige en vriendelijke monteurs.

Zie onze beschrijving.

Guus Heerde

Duidelijke uitleg bij de keuze van garagedeur. Toch besloten om een elektrische roldeur te kiezen met afstandsbediening.

Duidelijke uitleg, door ongelukje was rollager verbogen. Deze is gratis door de Rooij nageleverd. Prima service.

Zo door blijven gaan. Voorbeeld voor andere bedrijven.

Parteculier

Super klantvriendelijk en erg behulpzaam goede service.

Ze bellen je terug als je ze gebeld heb en ze kunnen niet opnemen

Bart

Zeer goed

Er waren 2 panelen beschadigd wat gebeuren kan tijdens transport, gebeld en supersnel opgelost, 2 nieuwe panelen gekregen

René Hilgers

POSITIEF

BEHULPZAAMHEID

LIJST OM PROBLEMEN OP TE LOSSEN TOEVOEGEN

Sibbald

Goede kwaliteit van materiaal.
Klant vriendelijk
Goede service

Klant vriendelijk

Tijdplanning

C.J.H. van der Vegt

Naar aanleiding van enkele negatieve reacties die ik hier zie wil ik bij deze mijn ervaring delen.
Ik heb van dit bedrijf al een paar garagedeuren gemonteerd in de regio Rotterdam.
Samen...
Samen met de duidelijke montagehandleiding en de instructie video kan een kind de was doen.
Lukt het daar alsnog niet mee dan zal er vast wel iets anders zijn waar je wel goed in bent.
Ook zijn het prima deuren, zeker aan de prijs kwaliteit verhouding valt niets op aan te merken.

goed product voor goede prijs

nvt

Ruben

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

De Rooij garagedeuren biedt een uitstekende klantenondersteuning, ze reageren zeer snel via e-mail of telefoon met passend advies en oplossingen. De prijs is goed en de kwaliteit is voor deze prijs... De Rooij garagedeuren biedt een uitstekende klantenondersteuning, ze reageren zeer snel via e-mail of telefoon met passend advies en oplossingen. De prijs is goed en de kwaliteit is voor deze prijs ook prima. De deur was (zeer) snel geleverd.

Bij de deur was geen handleiding meegeleverd. Er is wel een online handleiding, maar deze is op veel punten onduidelijk. Uiteindelijk hebben we een aantal keer contact opgenomen met de Rooij en... Bij de deur was geen handleiding meegeleverd. Er is wel een online handleiding, maar deze is op veel punten onduidelijk. Uiteindelijk hebben we een aantal keer contact opgenomen met de Rooij en nadat zij binnen één dag missende onderdelen opgestuurd hebben, is de montage gelukt. Wel een groot nadeel: het plastic beschermingsfolie blijft achter in de naden van de deur. De Rooij geeft aan dit te verwijderen met een mes, maar het zou beter zijn als ze het folie niet achter de naden plakken. Verder waren niet alle onderdelen op maat geleverd. Ook kon de bovenste lat niet vastgezet worden aan de zijkant, omdat dit niet was voorbereid in de fabriek (constructief niet per se nodig, maar wel aangegeven in de handleiding).

K. Pieterse

Perfect, snelle levering, een mooie prijs en een geweldige service.

Snelle levering en een goede telefonische service tijdens montage.

Harrylocoproductions

Top, ik had wat montage problemen: snel en valk nodig opgelost

Overzichtelijk assortiment, scherpe prijzen kozen. Top service.