Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

Boer

Super service. Mijn motor van ging naar 1,5 jaar stuk. Ik kon de motor bij hun langs brengen en hij was binnen een dag gerepareerd!

Snelle en correcte communicatie

Lubbersen

In1koop 3 deuren besteld. Zowel de intake in Assen als de aanbieding, de leverantie en de service tijdens onze eigen montage verliep perfect. Ook de aftersales was perfect. een van de... In1koop 3 deuren besteld. Zowel de intake in Assen als de aanbieding, de leverantie en de service tijdens onze eigen montage verliep perfect. Ook de aftersales was perfect. een van de aandrijfmotortjes had schade opgelopen tijdens de montage en werd door de Rooij kosteloos vervangen. Al met al alle lof voor De Rooij.

Zie voorgaande tekst

Misschien nog iets meer info in de handleiding. Zou een paar telefoontjes bespaard hebben.

A hertogs

Ik had een garagedeuropener en de motor begaf het na 3 jaar. Ik had 2 jaar garantie maar geen probleem dit mocht niet gebeuren en werd netjes opgelost door dit topbedrijf. Gewoon gelijk een nieuwe... Ik had een garagedeuropener en de motor begaf het na 3 jaar. Ik had 2 jaar garantie maar geen probleem dit mocht niet gebeuren en werd netjes opgelost door dit topbedrijf. Gewoon gelijk een nieuwe motor opgestuurd en opgelost. Bravo en alleen maar lof over dit bedrijf
Alleen al voor de service koop ik volgende keer weer hier ,
Ad hertogs 👍

Goede service en zeer klantvriendelijk

Broeren

Zeer tevreden over de Firma de Rooij

Komt afspraak heel goed na, goede communicatie.

Mts. Horst-Voskuilen

Mooie deur geleverd voor een scherpe prijs. Erg vriendelijke mensen en alles is mogelijk. Top!

Snelle reactie en vriendelijke mensen

Ga zo door!

Julian

Kwaliteitsdeuren en een geweldige service.

Klantgericht, kwaliteit product, service, vriendelijkheid

Micha van hooff

Goede communicatie, kwaliteit goed, beschrijvingen duidelijk

Veel

Geen aanmerkingen

Veninga

Gemoedelijk team erg spontaan, medewerkers met super ervaring, snelle levering ! Top kwaliteit in vergelijking met andere deuren !!
Zeer goede monteurs niets anders dan lof !!!
TOP BEDRIJF...
Zeer goede monteurs niets anders dan lof !!!
TOP BEDRIJF !! we hebben maar 1 garage deur anders hadden we morgen nog 1 besteld !!

Top Service !! Spontaan personeel

GEEN

particulier

Zeer goeie ervaring met dit bedrijf, vriendelijke mensen, bij ons miste 1 onderdeel die is na snel contact dezelfde dag nog probleemloos op de post gedaan, probleem dus snel opgelost.

vriendelijk, snel reageren snel handelen

Kloosterman

Geweldige service. Zonder problemen worden onderdelen per direct opgestuurd.

Service en aandacht voor de klant