Vind u onze website duidelijk?
Was onze monteur op tijd?
Hoe heeft u de telefonische service ervaren tijdens het maken van uw afspraak?
Kwam onze monteur duidelijk en vakkundig over?

Super service! Want nadat de eerste keer het rioolucht probleem nog niet helemaal was opgelost, is met perfecte service alsnog het probleem bij een vervolgreparatie gefixed.

Riool moest gedeeltelijk worden vervangen. Dit,en andere werkzaamheden zijn vakkundig uitgevoerd.

Wij zijn goed geholpen en alles volgens afspraak. Gewoon prima.

Goede service, probleem snel en vakkundig verholpen. Vooraf duidelijk wat de kosten waren.

Deskundig onderzoek van de problematiek. De gemeente kwam langs na een telefoontje van mij, zocht meteen contact met de medewerker die nu bij de buurman was. Heeft de situatie als deskundige... Deskundig onderzoek van de problematiek. De gemeente kwam langs na een telefoontje van mij, zocht meteen contact met de medewerker die nu bij de buurman was. Heeft de situatie als deskundige uitgelegd.

Ze waren bij de buren en we werden gelijk geholpen

Verweij

Vakkundig en viendelijk

Na cameracontrole en het ontstoppen van de riolering werd mij met een zorgelijk gezicht door 'de rioolmeester' verteld dat het helemaal niet goed zat onder de grond met de afvoer. Er werd een... Na cameracontrole en het ontstoppen van de riolering werd mij met een zorgelijk gezicht door 'de rioolmeester' verteld dat het helemaal niet goed zat onder de grond met de afvoer. Er werd een offerte gemaakt en na lang denken (hoge prijs) heb ik een stuk riool laten vervangen. Bij deze werkzaamheden werd een drainage buis weggehaald want die had toch geen functie meer en zat vol stenen. Een dag later haalde ik 15 emmers water uit mijn convectorput en een maand later is dat probleem nog steeds niet opgelost. De reactie van de Rioolmeester was dat mijn convectorput lek was en dat ik door een tuinman maar een nieuwe drainage buis moet laten leggen. Achteraf kwam ik er ook achter dat mijn houten deur flink beschadigd was, dit werd niet gemeld.