Deskundigheid
Advies
9.8/10
Communicatie

Van Den Bosch

Goed gehandeld. Blij dat ik de hulp had gevraagd, want het had mij zelf niet gelukt.

Van Tilburg

Goed bevallen, snelle dienstverlening

Rechtsagent

Sturen continu alleen maar rekeningen letterlijk voor alles. Vaak kloppen die niet eens.
Na mijn 1ste gesprek begon het ditect al gelijk met, we sturen een contract en een rekening.
Het...
Het draait dus bij hun alleen maar om geld, maar echt goede juridisch kennis hebben ze niet.
Alleen voor het op stellen van een brief naar de tegenpartij hebben ze bij mij 3 keer over moeten doen om een correcte brief te schrijven.
En wel 3 keer een rekening sturen.
Ik zou hun totaal niet aan bevelen.

Reactie De Rechtsagent - Eerste Consult/Advies:

Wij staan open voor constructieve kritiek ten behoeve van verbetering, echter dit lijkt meer op een manier om schade te veroorzaken.
... Wij bieden onze diensten aan voor lagere tarieven, maar...
... Wij bieden onze diensten aan voor lagere tarieven, maar we kunnen het natuurlijk niet gratis doen. Het is zeer merkwaardig dat ik in uw e-mails kan lezen dat u dankbaar was ten opzichte van onze dienstverlening en er geen klacht openstaat. maar nu wel deze review schrijft. Indien dit uw manier is om nog enige genoegdoening te verkrijgen ten opzichte van uw wederpartij, dan hoop ik dat u inziet, dat dit niet de juiste weg is.
... Mocht er echt iets zijn wat volgens u niet correct is gegaan, geef dit alstublieft aan (klacht@rechtsagent.nl), zodat we kunnen kijken naar een oplossing. Wij hebben het niet verdient om te worden uitgemaakt voor mensen, waarvoor geld de enige drijfveer is.

De Rechtsagent

Doordat ik problemen op mijn werk had, heb ik hulp gezocht bij de Rechtsagent. Ik ben erg goed geholpen en ik voelde me echt gesteund. Ik ben zeer tevreden over de deskundigheid van deze mensen. De... Doordat ik problemen op mijn werk had, heb ik hulp gezocht bij de Rechtsagent. Ik ben erg goed geholpen en ik voelde me echt gesteund. Ik ben zeer tevreden over de deskundigheid van deze mensen. De zaak was snel en naar tevredenheid afgerond. Top!

Reactie De Rechtsagent - Eerste Consult/Advies:

Dank u voor uw review.

Steffens

Het gesprek was snel geregeld. Heldere uitleg en toelichting. Vertrouwen dat slepende zaak tot oplossing zal komen.

Bruggen

Goed inlevingsvermogen, wij voelen ons begrepen, duidelijk advies.

Michel

Duidelijk advies

Van der Geest

Handig dat gesprek per videobellen kan en met twee personen.

van Gessel Service Management Consultancy

In één rechtspositie en te volgen traject duidelijk

zerrouki

Duidelijk. Stelt vragen om de rechtspositie te achterhalen.