Reactiesnelheid email
Informatie tijdens verkoopgesprek
Productkennis
After Sales

Prettige winkel, vriendelijke mensen

Veel product kennis. Men weet waar ze het over hebben.

Jens

Prima zaak. Ype weet waar hij het over heeft, denkt goed mee met de klant (bv. waar moet je aan denken bij een houten vloer op vloerverwarming) en heeft capabele vloerleggers in dienst.

Kennis van zaken, meedenken met de klant, flexibiliteit!
Kennis van zaken, meedenken met de klant, flexibiliteit!
Onze planning moest omgegooid omdat de voorgaande kluswerkzaamheden uitliepen, Ype heeft daar heel goed in meegedacht en zijn planning kunnen aanpassen zodat de vloer er alsnog op tijd in lag.

Er was net iets te krap ingekocht, waardoor de vloer niet in 1 keer afgemaakt kon worden; ik zou net iets ruimer inkopen.

Marianne Nijzink-Krijgh

Prettige ontvangst in de winkel.
Goede uitleg over de verschillende mogelijkheden. Voors en tegens van laminaat/ vinyl/ hout uitvoerig besproken.

Ruime sortering, flexibel in het meegeven van vloerdelen zodat ruim de tijd genomen kon worden een keuze te maken waar je zelf echt achter staat.

geen verbeterpunten.

Sven

Goede ontvangst, netjes geholpen en vakkundig advies door Ype.

Erik Boek

Persoonlijke aandacht en deskundig advies, nemen de tijd voor je en hebben een mooie collectie vloeren

Persoonlijke aandacht, kennis van zaken, goede prijs, mooie zaak

Jeroen & Alette Brinkers

Ontzettend tevreden!

Geen verbeterpunten!

fam. Versteeg

Mooie producten, snel zakendoen en afspraak is afspraak. wij zijn zeer tevreden.

Arnold Klomp

Wij hebben nu voor de tweede keer zaken gedaan met de Parketzaak in Amersfoort. ////////////////na onze verhuizing was een ding zeker. De vloer wordt weer geleverd door dit bedrijf.

'Blijf zo functioneren.

Tim Schinkel

Je vloer naar de bliksem door waterschade is al vervelend genoeg maar dan (snel) een goed advies en duidelijke offerte krijgen was helemaal een crime.
Het lijkt wel of vloerleggend Nederland...
Het lijkt wel of vloerleggend Nederland niet op werk zit te wachten, zo slecht was de response.
De Parketzaak is daar een positieve uitzondering in, bij dit bedrijf werd wel pro-actief gereageerd en na een goed advies volgde snel een duidelijke offerte met een faire prijsstelling.
Er is gedaan wat er is beloofd en we zijn blij dat we weer een mooie vloer hebben die weer wat jaartjes mee kan.

Als er tijdens het werk toch iets meer moet gebeuren dan geoffreerd, geef duidelijk aan wat daar de kosten van zijn om zo misverstanden te voorkomen.

Kenneth Wols van der Wel

Zeer prettig, er wordt tijd genomen om je te helpen en te vinden wat je zoekt, bereid om informatie in te winnen en uit te zoeken en de prijs/kwaliteit verhouding is goed.