Reactiesnelheid email
Informatie tijdens verkoopgesprek
Productkennis
After Sales

Danny

Van advies tot uitvoering was perfect. Goed advies en meegedacht. De uitvoering was erg goed! Zeer strak gelegd en er werd erg netjes gewerkt (Geen radio, netjes en opgeruimde werkplek).

Inhoudelijke kennis is hoog, denkt goed mee en vriendelijk

Nog even contact paar dagen voor starten van de werkzaamheden. De bestelling van een vloer is vaak paar weken van te voren. Dan is het fijn als er paar dagen voor starten nog even contact is over de... Nog even contact paar dagen voor starten van de werkzaamheden. De bestelling van een vloer is vaak paar weken van te voren. Dan is het fijn als er paar dagen voor starten nog even contact is over de starttijd/datum etc. Er is daar niks in fout gegaan maar het is voor mij als klant fijn te horen dat er gestart wordt en de planning nog klopt.

PL. van Schaik

De perfecte zaak voor een mooie kwaliteitsvloer. Uitgebreide collectie en klantvriendelijk geholpen door eigenaar Ype. En alles voor een goede prijs. En last but not least de fantastische parketteur... De perfecte zaak voor een mooie kwaliteitsvloer. Uitgebreide collectie en klantvriendelijk geholpen door eigenaar Ype. En alles voor een goede prijs. En last but not least de fantastische parketteur Melvin die het superstrak afmaakt.

De klantvriendelijkheid en het meedenken met de klant.

Geen verbeterpunten kunnen bedenken.

Richard

Goed, maar na afloop hoor je niets meer

Veel productkennis

Nadat de klus is afgerond hoor je niets meer. Een telefoontje na afloop met de vraag of alles naar wens is zou niet misstaan

Lynette

Fijn ervaring, netjes en profesioneel

Snel communiceren, goed mannen

Werner Bakker

Een zeer aangename ervaring. Vanwege de prettige manier van communiceren en het mee denken qua mogelijkheden. niets is te veel gevraagd en is de klantbeleving perfect door de persoonlijke aandacht... Een zeer aangename ervaring. Vanwege de prettige manier van communiceren en het mee denken qua mogelijkheden. niets is te veel gevraagd en is de klantbeleving perfect door de persoonlijke aandacht en behandeling .

Naast de kunde en kennis de persoonlijke aandacht en behandeling

Laat je zelf zien, ga zo door!

Jarón

Ik heb vorig jaar bij De Parketzaak een pvc vloer met vloerverwarming besteld. Ype heeft hart voor zijn vak, en wil graag kwaliteit leveren. Na het verwijderen van mijn oude parketvloer (door 3e... Ik heb vorig jaar bij De Parketzaak een pvc vloer met vloerverwarming besteld. Ype heeft hart voor zijn vak, en wil graag kwaliteit leveren. Na het verwijderen van mijn oude parketvloer (door 3e partij) kwamen gebreken in de ondervloer naar voren, waardoor de planning moest worden aangepast en er een ander type vloerverwarming in moest. Daarbij was Ype zeer flexibel, en hij was zeer behulpzaam bij het meedenken met mijn probleem. De vloer ligt er inmiddels al driekwart jaar prachtig bij :)

vakkennis, eerlijk advies.

Schoonmaakland

Prima en degelijke service

Zeer bekwaam en meedenkend

Niet op dit moment

Patrick van Vugt

Eerste indruk was positief, goed luisterend naar de wensen van de klant. Ook duidelijk in wat we niet zouden moeten doen en waarom.

Persoonlijke ‘touch’ is een kracht van De Parketzaak.

Persoonlijke ‘touch’
Veel ervaring en specifieke kennis
Luisterend naar wensen van klant

Weinig tot geen

Jan

Goed. Professioneel, goed advies.
Fijn in de omvang.

Goed advies, duidelijk min en pluspunten verschillende behandelingen. Zeer ervaren vakman die vloer heeft geschuurd en geolieed.

Tiemes

Goede service

Persoonlijk

Achteraf een belletje of alles is zoals je had besteld