Reactiesnelheid email
Informatie tijdens verkoopgesprek
Productkennis
After Sales

A. Janssen

De vloer is prachtig opgeknapt door De Parketzaak. Heel tevreden met het eindresultaat.

Snelle service, vakmanschap.

Prins

PVC echt mega netjes gelegd/ geplakt. Heel blij met eindresultaat. Vriendelijke mensen

Nvt

Nvt

Elsbeth Schultheiss

Denkt mee (waarom nieuw parket als het parket ook geschuurd en gelakt kan worden); komt afspraken na, het nieuwe deel superstrak gelegd, de rest mooi geschuurd, gelakt en afgewerkt

goed advies, werken volgens afspraak, snel en netjes

op dit moment niet

Bas de Bruin

Super blije klant

Super blije klant

Wij hebben nieuwe houten vloeren laten plaatsen door de Parketzaak, zowel beneden als boven in ons huis. Daarnaast beneden de vloer laten isoleren via een partner (fermacell ondervloer). We zijn echt super tevreden over het gehele proces, de vriendelijkheid en het meedenken van alle medewerkers. Ook de partner gaat in dit zelfde gevoel en service mee. Echt super fijn dat je het gevoel hebt dat je alles uit handen kan geven als ze beginnen en vertrouwen hebt dat het goed komt. En het eindresultaat is echt fantastisch 🤩. Zeker een aanrader om bij de De Parketzaak een nieuwe vloer uit te zoeken en te laten plaatsen. We hebben ze helaas zelf niet meer nodig, maar mocht ik weer een nieuwe vloer nodig hebben dan bel ik ze zeker!

Service, service, service, meedenken, kwaliteit

Ga zo door! :-)

Maritte

Super

Aanbod en advies

wim

Heel slecht

veel, luisteren slecht en komen afspraken niet na

Schoutsen

Alles vakkundig en volgens afspraak

Afspraken nakomen. Vakmanschap.

Bas Koster

Van begin tot einde goed geholpen en geadviseerd. De vloer is door Melvin keurig netjes gelegd. De afwerking was ook tot in de puntjes. Wij zijn super blij met onze nieuwe vloer.

Prettig contact en goed advies

F. van Opijnen

Afgelopen week is onze eiken parketvloer geschuurd en in de olie gezet, plus rondom 9 cm hoge plinten. In de zaak goed en prettig geholpen door Ype.
De uitvoering van de werkzaamheden door...
De uitvoering van de werkzaamheden door Melvin Visser was helemaal perfect. Prima vakman, vriendelijk en denkt mee, niets was hem te veel.

Vakkennis, klantvriendelijk.

Zeer positief. Behulpzaam, denkt mee en heeft veel kennis.

Denkt mee, is eerlijk over prijs en kwaliteit.