Vince

Een goede dienstverlening met mensen die altijd bereikbaar zijn voor vragen, en die je de dingen goed uitleggen

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

De heer Kranendonk heeft mij heel goed geholpen met dit proces, het is heel duidelijk uitgelegd en ik ben goed geinformeerd door mijn behandelaar, ook was hij altijd bereiknbaar voor eventuele... De heer Kranendonk heeft mij heel goed geholpen met dit proces, het is heel duidelijk uitgelegd en ik ben goed geinformeerd door mijn behandelaar, ook was hij altijd bereiknbaar voor eventuele vragen en was hij altijd snel met zijn reactie

Mara

Geweldig! Het heeft mij enorm geholpen.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Hele aardige man. Meedenkend en zijn manier van aanpak is zeer prettig.

Pawel Domanski

Super geholpen en duidelijk

Vriendelijk. En goed geholpen

Michelle

Ze bellen snel terug , regelen alles als dat ze beloven , zijn klantvriendelijk en denken mee. Alles verloopt snel en goed.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Een aardige man , hij legt alles goed uit en zoekt met je samen naar een gepaste oplossing tot je tevreden bent.

kelly de boer

Ik heb dit als heel prettig ervaren, ik werd meteen erg serieus genomen en voelde mij gehoord. Het was een vervelend proces maar erg blij dat ik door jullie hierin ben bijgestaan.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Dhr Kranendonk heeft mij heel fijn geholpen. Was altijd bereikbaar voor uitleg en heeft mij goed door het hele proces heen geholpen.

Marc Bruining

Prestatie boven verwachting, mijn belangen zijn uitstekend behartigd.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

In mijn optiek heeft de heer Kranendonk het dossier met grote deskundigheid behandeld. Hij heeft mij gedurende het proces doorlopend geïnformeerd en daar waar nodig met goede raad bijgestaan. Hij... In mijn optiek heeft de heer Kranendonk het dossier met grote deskundigheid behandeld. Hij heeft mij gedurende het proces doorlopend geïnformeerd en daar waar nodig met goede raad bijgestaan. Hij heeft mijn volledige vertrouwen en ik ben een tevreden klant.

Gert Kranendonk

Snel, professioneel, vriendelijk, duidelijk.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Doortastend, luistert goed, goed advies.

Romano Bons

Een aanrader! Alles word individueel behandeld, met op alles een snelle reactie wanneer er vragen zijn.
Alles word besproken voordat er keuzes gemaakt worden.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Dhr. Kranendonk heeft mij op de beste manier die ik me voor kon stellen geholpen.

Ivm met de situatie tussen mij en het bedrijf waar het omging.

Ik kon me geen betere hulp...

Ivm met de situatie tussen mij en het bedrijf waar het omging.

Ik kon me geen betere hulp voorstellen dan die ik nu gehad heb.

Mvg,

Romano Bons

Esmeil

Dhr. Mr. I. kranendonk heeft mij zeer professioneel en naar tevredenheid bij gestaan. Ik ben blij met de juridische ondersteuning die Dhr. Mr. I. kranendonk heeft geboden. Ik kan u zeker aanraden... Dhr. Mr. I. kranendonk heeft mij zeer professioneel en naar tevredenheid bij gestaan. Ik ben blij met de juridische ondersteuning die Dhr. Mr. I. kranendonk heeft geboden. Ik kan u zeker aanraden gebruik te maken van de service die dit kantoor aanbied.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

De behandelaar gaat professioneel en accuraat te werk. Je wordt volledig ontzorgd en krijg de nodige ondersteuning.

Chaima

Fijne communicatie, altijd bereikbaar. Duidelijkheid, goed advies en realistisch meedenken.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Eerlijk, transparantie. Ik ben op de hoogte gebracht van elke stap. Jurist vroeg eerst naar de situatie om een concreet beeld te hebben en welke stappen ik al had ondernomen. Jurist dacht mee en... Eerlijk, transparantie. Ik ben op de hoogte gebracht van elke stap. Jurist vroeg eerst naar de situatie om een concreet beeld te hebben en welke stappen ik al had ondernomen. Jurist dacht mee en adviseerde ook. Bracht lijnopzichter de hoogte van elke stap