Jolanda

Zeer goed.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Heel fijn contact, uiterst correct.
En goed bereikbaar.

Sandy Daal

Snel en denken goed met je mee

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

De heer Kranendonk dacht goed mee legde de voor en nadelen goed uit en handelde snel.

De Jongh

Zeer goede dienstverlening. Duidelijke communicatie en een goed eindresultaat

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Staat de cliënt heel prettig te woord en legt alles goed uit. Snelle en duidelijke reactie op vragen.

Mark Vermeer

Uitstekende dienstverlening. Snel, duidelijk en behulpzaam

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Vriendelijk, zeer duidelijk en doet wat hij heeft beloofd

e.r.

heel goed geholpen

Luis F.Cunha Gomes

After being fired, I was confronted by the company via email that I would have nothing to receive and no right to UVW, as according to their version "King Metaal" presented would have been for just... After being fired, I was confronted by the company via email that I would have nothing to receive and no right to UVW, as according to their version "King Metaal" presented would have been for just cause. I got the site through a friend, I was helped like I never thought I would be, I am truly grateful for how I was treated and accompanied by these lawyers, I finally got what I am owed under Dutch law. Thank you very much for the work done

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

A spectacular person, always informing me about the situation

Annette

Fijn bedrijf dat snel contact opneemt, meedenkt en adviseert.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Aarde man en reageert snel.

Sascha

Dienstverlenging:
Dienstverlenging:
De ontslagrecht juristen zijn experts op het gebied van het arbeidsrecht en hebben mij heel goed geholpen. Zij kunnen goed werken met deadlines en stonden paraat om voor mij nog voor het einde van de maand een regeling te treffen.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Mw. mr. Boedhoe heeft veel expertise op het gebied van arbeidsrecht. Zeer kundige mevrouw. Ook is zij op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en de meeste recente wetswijzigingen. Iets wat... Mw. mr. Boedhoe heeft veel expertise op het gebied van arbeidsrecht. Zeer kundige mevrouw. Ook is zij op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en de meeste recente wetswijzigingen. Iets wat doorslaggevend was in mijn zaak en er voor mij een positieve regeling kon worden getroffen.

Vincent

Ik werd de afgelopen dagen heel goed door Mw. mr. Boedhoe geholpen. Hele kundige mevrouw met veel expertise op het gebied van arbeidsrecht. Zij stond paraat om in noodsituaties snel te schakelen om... Ik werd de afgelopen dagen heel goed door Mw. mr. Boedhoe geholpen. Hele kundige mevrouw met veel expertise op het gebied van arbeidsrecht. Zij stond paraat om in noodsituaties snel te schakelen om nog voor het einde van de maand een - voor mij voordelige - regeling te treffen. Ik ben onder de indruk van het werk dat ze voor mij verricht heeft en het resultaat wat daarmee behaald is. Nogmaals dank!

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Heel kundig en een expert op het gebied van arbeidsrecht. Haar onderhandeling skills zijn uitstekend. Ook is zij op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en meest recente wetgeving op het gebied... Heel kundig en een expert op het gebied van arbeidsrecht. Haar onderhandeling skills zijn uitstekend. Ook is zij op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en meest recente wetgeving op het gebied van arbeidsrecht. Wat in mijn zaak cruciaal was.

Erik Jager

Ik ben zeer snel en professioneel geholpen

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Duidelijk in zn bewoordingen en het vereenvoudigen van moeilijke juridische termen wat het voor iemand zonder juridische kennis makkelijk maakt om het te begrijpen.