D. Hatumena

De heer Kranendonk heeft mij heel goed geholpen.

Uitstekend.

Ibtisame Badich

Hele goede communicatie, alles is duidelijke. Jurist belt je gelijk terug en regelt gelijk alles voor je. Is niet van het uitstellen. Belt ook dezelfde dag terug. Topbedrijf ben zeer lovend over ze!

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Topman! Vertelt je alles duidelijk en wat de opties zijn. Je bent gewoon van alles op de hoogte!

Kristel Joeroeja

Dankzij de zeer goede service ben ik heel snel en efficiënt geholpen en heb ik een goed resultaat kunnen boeken

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

De behandelaar luisterde heel goed naar mijn wensen en kon daar heel goed op inspelen. Hij heeft ook heel goed uitgelegd wat het plan van aanpak zou zijn en waarom

Petra

Echt fantastisch, en super snel!!!

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Heel rustig en goed luisteraar! Neemt direct actie en is zeer netjes! Als u hulp nodig heeft moet u zeker eens informeren bij hun! Een absolute aanrader!!

dhr kranendonk

Vond het een fijne ervaring en goede uitleg hoe het in zijn werk gaat!
tevens snelle reactie op vragen en uitvoering ervan.

zeer goed en zorgvuldig.

Thomas

Uitstekende dienstverlening! Vriendelijk en voortvarend werd mijn zaak door de Ontslagjuristen opgepakt.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

De heer Kranendonk heeft zich vanaf moment één echt ontzettend dienstbaar opgesteld, en bij de onderhandelingen ten aanzien van mijn vaststellingsovereenkomst heel veel verbeterpunten aan kunnen... De heer Kranendonk heeft zich vanaf moment één echt ontzettend dienstbaar opgesteld, en bij de onderhandelingen ten aanzien van mijn vaststellingsovereenkomst heel veel verbeterpunten aan kunnen brengen die een tweetal andere ontslagjuristen van andere kantoren nog niet eens leken te hebben overdacht. Niets anders dan lof voor zijn hulp!

John Veldhuis

Dankzij de bijstand van de heer Kranendonk kon mijn ontslag met minimale stress, zonder complicaties of onduidelijkheden, worden afgerond.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Communicatie naar mijzelf en mijn ex-werkgever door de heer Kranendonk was zeer deskundig, helder, vriendelijk en professioneel.

John Appelhof

Perfect! vanuit minuut 1 het volste vertrouwen.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

zeer vriendelijk, begripvol, alert, goede en snelle communicatie

Lisa room

Ik ben heel goed geholpen door dhr. Kranendonk, uiterst tevreden!

Zeer professioneel

Anneke

Goede dienstverlening. Snel en duidelijk

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Dhr Kranendonk reageerde snel en was duidelijk.
Ik ben goed geholpen.