Marthijs

Snel en helder

Correct professioneel en snel

Claudia

Heldere en duidelijk uitleg over wat de stappen van zijn.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Dhr. Kranendonk deed zeer goed zijn werk. Bij vragen reageerde hij vrijwel direct en wist alles goed uit te leggen.

D. Tuin-Smit

De dienstverlening was uitermate goed. Snelle terugkoppeling en duidelijke uitleg.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Bijgestaand door dhr Kranendonk. Hij was zeer begripvol en gaf duidelijk uitleg.

Michel

Tijdig met goede raad en daad bijgestaan zodat zaak naar tevredenheid is afgehandeld

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

mr. Kranendonk, kundig, ter zake doende, zaak naar tevredenheid afgehandeld

Prima dienstverlening. Goed bereikbaar, betrokken en heldere communicatie.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Kranendonk. Top. Goede communicatie, snel en helder. Echter had ik het fijn gevonden als soms het advies wat minder bij mij kwam te liggen mbt keuzes. Gezien ik er minder verstand van heb. Dat was... Kranendonk. Top. Goede communicatie, snel en helder. Echter had ik het fijn gevonden als soms het advies wat minder bij mij kwam te liggen mbt keuzes. Gezien ik er minder verstand van heb. Dat was het enige!

Soraya de werd de bruin

Goed ze word direct actie ondernomen

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Snelle handelen maar wel correct

m yildirmaz

Ik ben super blij mee ze hebben alles snel voor elkaar gekregen

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Hij super vriendelijk en heel deskundig persoon

Jasmin van lang

Fantastisch goed geholpen, snelle service

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Zeer adequaat gehandeld !

Maikel

Ik ben zeer tevreden over de deinsverlening.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Ik ben zeer goed geholpen door de Dhr I Kranendonk die mij bij stond bij mijn ontslag. We hadden goed contact en elke stap werd netjes besproken. Ik kreeg goed advies en de heer heeft ook zeker... Ik ben zeer goed geholpen door de Dhr I Kranendonk die mij bij stond bij mijn ontslag. We hadden goed contact en elke stap werd netjes besproken. Ik kreeg goed advies en de heer heeft ook zeker verstand van zaken. Ook werd ik altijd snel terug gebeld als ik de Dhr I Kranendonk niet te pakken kreeg. Ik raad het dan ook iedereen aan, heeft u ooit hulp nodig bij dan zal ik zeker contact opnemen. Dikke 10

Cheryl Smit

De heer Kranendonk heeft mij goed geholpen.

Kranendonk