Rico N.

Nadat ik een vaststellingsovereenkomst heb gekregen van mijn werkgever ben ik goed geholpen door de ontslagrechtjuristen. Het is gelukt om een hogere vergoeding te krijgen en ik had anders geen... Nadat ik een vaststellingsovereenkomst heb gekregen van mijn werkgever ben ik goed geholpen door de ontslagrechtjuristen. Het is gelukt om een hogere vergoeding te krijgen en ik had anders geen recht op een ww-uitkering gehad. Ik ben dus erg blij met de hulp.

R. Hendriks

Binnen 10 minuten werd ik al gebeld door mevrouw mr. Boedhoe. Ik kreeg duidelijk advies en ik ben goed geholpen. Zelfs in het weekend nam zij de tijd om mij te woord te staan.

Jeaelvis

Ben zeer tevreden over de werkwijze, het was professioneel en er werd goed geluisterd. Ook ging alles in overleg!

Tim

Zeer goede communicatie & uitmuntende hulp

Steffany

Ik ben erg snel geholpen door professionele werknemers met veel ervaring na mijn onverwachte ontslag. We hebben samen een tegenvoorstel gedaan wat gelijk werd geaccepteerd. In het vervolg zou ik... Ik ben erg snel geholpen door professionele werknemers met veel ervaring na mijn onverwachte ontslag. We hebben samen een tegenvoorstel gedaan wat gelijk werd geaccepteerd. In het vervolg zou ik opnieuw bij De Ontslagrechtjuristen aankloppen.

Ruben Burgzorg

Goed en snel geholpen. Ook via de telefoon duidelijke uitleg gekregen en blij met het eindresultaat.

Joe Mama

Ik ben zeer tevreden over deze betrouwbare instantie. De jurist de heer Kranendonk heeft mij geholpen en is een echte specialist in zijn vak. Mede dankzij hem heb ik een zeer mooie regeling weten te... Ik ben zeer tevreden over deze betrouwbare instantie. De jurist de heer Kranendonk heeft mij geholpen en is een echte specialist in zijn vak. Mede dankzij hem heb ik een zeer mooie regeling weten te bereiken waar ik erg blij mee ben. Ik kan deze instantie iedereen aanraden die in een ontslagsituatie zit.

Blok

Snel, informatief en waardevol!