Marc

Helaas komt de uitnodiging voor de review voordat mijn bestelling geleverd is. Communicatie is niet hun sterkste punt, maar daar kan nog sprake zijn van miscommunicatie. Na een telefoontje woensdag,... Helaas komt de uitnodiging voor de review voordat mijn bestelling geleverd is. Communicatie is niet hun sterkste punt, maar daar kan nog sprake zijn van miscommunicatie. Na een telefoontje woensdag, een week na de bestelling, werd beloofd het pakket dezelfde dag nog te versturen. Nu, zondag nog steeds niet er er wordt ook niet meer gereageerd op mail. Zeer teleurstellend. Maandag nogmaals gebeld en er blijkt zowel ruis op de lijn te zitten als een fout bij de postbesteller.

Ze nemen in ieder geval de moeite om de de fout naar behoren op te lossen

Gielink

Goed verpakt, snelle levering

Bart vc

Perfecte levering!

Doet wat ze beloven...leveren

Ton

Ik heb het verkeerde product geleverd gekregen.
Op mijn mail wordt door de olijfgaardshop niet gereageerd. Als je belt
krijg je voicemail met de mededeling dat de voicemail niet...
Ik heb het verkeerde product geleverd gekregen.
Op mijn mail wordt door de olijfgaardshop niet gereageerd. Als je belt
krijg je voicemail met de mededeling dat de voicemail niet afgeluisterd
wordt.

De Olijfgaardshop heeft later toch gereageerd, het verkeerde product
teruggenomen en een vervangend product gestuurd.

Reactie De Olijfgaard Shop:

Het per abuis verkeerd geleverde artikel is omgeruild voor het correcte artikel. Klant is hierbij op de hoogte gehouden. Door een hoog ziekteverzuim als gevolg van Covid-19 zijn wij tijdelijk minder... Het per abuis verkeerd geleverde artikel is omgeruild voor het correcte artikel. Klant is hierbij op de hoogte gehouden. Door een hoog ziekteverzuim als gevolg van Covid-19 zijn wij tijdelijk minder goed bereikbaar geweest. Dit heeft er voor gezorgd dat de afwikkeling enkele dagen langer heeft geduurd dan gebruikelijk.

H. Van Urk

Goede kwaliteit en snelle levering

bert heeres

Vlotte afhandeling van het bestelde produkt

zie boven

Marc

Snelle en correcte levering

wat beloofd werd op website klopt volledig

Annick Notelaers

Helaas de verkeerde maat van vliesdoek geleverd gekregen en deze retour moeten sturen. Nog afwachten of mijn geld terug gestort wordt.

Mits foutieve levering moeilijk om hier iets te zetten. Hopelijk vlotte retour afhandeling, hoop ik.

Reactie De Olijfgaard Shop:

Klant heeft spijtig genoeg een verkeerde maat ontvangen en deze kosteloos terug kunnen sturen. Doordat klant niet meer het correcte artikel wenste af te nemen is het aankoopbedrag vervolgens binnen... Klant heeft spijtig genoeg een verkeerde maat ontvangen en deze kosteloos terug kunnen sturen. Doordat klant niet meer het correcte artikel wenste af te nemen is het aankoopbedrag vervolgens binnen 3 werkdagen teruggestort op de gebruikte rekening.

Rinus

Uitstekend

Goed materiaal en goed beschreven

Gerry

Snelle kevering