van Es

mooie olijfboom en plantenbakken

Jolanda

Heel fijn!

Prijs/kwaliteit is goed.
Goede communicatie. Ik kocht hier al eerder iets, en door tevredenheid nu weer.

Jeannet

Goede voedingsstoffen voor mijn palm en olijf

Goede voedingsstoffen voor mijn palm en olijf

RdW

Na telefonische afstemming de juiste spullen via de webshop besteld en binnen enkele dagen ontving ik de bestelling in de brievenbus.

Goede en duidelijke informatie ontvangen.

Nino

Heb voedingstabletten besteld. Wist niet van deze shop af, maar hebben veel voor de (sinds kort) olijf liefhebber

Heeft alles op het gebied van de olijfboom

particulier

Snelle levering , goede website

snelle levering

Geert-Jan Koot

Bij een problematische olijfboom werd een adequaat voedingssupplement aanbevolen. Het resultaat was binnen zes weken zichtbaa en het herstel van de boom hield aan.

Vakkundig advies, snel en accuraat leverend.

Theo Van Meervelt

Trekt opniets , niet betrouwbaar

geen sterke punten , veel beloven

Reactie De Olijfgaard Shop:

Wegens omstandigheden bij onze vervoerder heeft de uitlevering van deze order enkele dagen langer geduurd dan normaal. Klant is hiervan direct op de hoogte gesteld en de bestelling is vervolgens als... Wegens omstandigheden bij onze vervoerder heeft de uitlevering van deze order enkele dagen langer geduurd dan normaal. Klant is hiervan direct op de hoogte gesteld en de bestelling is vervolgens als gebruikelijk verwerkt. Er is na de bezorging ook telefonisch contact geweest waarbij klant te kennen gaf de bestelling in goede orde te hebben ontvangen en hier tevreden mee was.

Serge

Al meerdere jaren producten besteld voor onderhoud olijfboom. Duidelijke keuze uit verschillende voedingssupplementen en combi pakketten.

Snelle levering en stevig verpakt

Marc

Helaas komt de uitnodiging voor de review voordat mijn bestelling geleverd is. Communicatie is niet hun sterkste punt, maar daar kan nog sprake zijn van miscommunicatie. Na een telefoontje woensdag,... Helaas komt de uitnodiging voor de review voordat mijn bestelling geleverd is. Communicatie is niet hun sterkste punt, maar daar kan nog sprake zijn van miscommunicatie. Na een telefoontje woensdag, een week na de bestelling, werd beloofd het pakket dezelfde dag nog te versturen. Nu, zondag nog steeds niet er er wordt ook niet meer gereageerd op mail. Zeer teleurstellend. Maandag nogmaals gebeld en er blijkt zowel ruis op de lijn te zitten als een fout bij de postbesteller.

Ze nemen in ieder geval de moeite om de de fout naar behoren op te lossen