Communicatie over uw order
Wijze van verpakken
Eerste indruk van de webshop
Was alle informatie vindbaar
8.2/10
Kwaliteit van de producten
Snelheid van levering
Waren producten goed vindbaar

Nee

Prima kwaliteit, prima service snelle levering.

Super

Imke Segers

Er was een zakje niet geleverd maar ik kreeg het dubbel nagestuurd, top! service

Producten

Super, daarom bestel ik ook bij de Olienoot

Rob van den Bosch

Goede producten tegen een redelijke prijs

Geen, het voldoet!

Goede kwaliteit,goede service ,netjes verpakt en op tijd geleverd !

Heel goed .

Misschien iets van korting voor klanten die vaker bestellen ,behalve dan gratis leverening .
Graag mail bevestiging dat mijn bestelling en mijn bestelling zijn goed bij jullie aangekomen.

marjolein

Prima marktkraam Webshop

250 gr verpakking van noten. Soms is 500 wat veel

Grote keuze goede prijzen, aanbevelenswaard.

Uitstekend

Misschien zou voor producten als zade en pitten ook een biologische variant opgenomen kunnnen worden.

Danique Franssen

Lekkere noten en vruchten!

Zoals altijd goed!

Ik koop al een aantal jaren bij jullie mijn noten en vruchten. Ik denk voor gemiddeld zo'n €30 per week. En ik raad jullie altijd aan bij vrienden en familie. Ik zou het wel leuk vinden als daar... Ik koop al een aantal jaren bij jullie mijn noten en vruchten. Ik denk voor gemiddeld zo'n €30 per week. En ik raad jullie altijd aan bij vrienden en familie. Ik zou het wel leuk vinden als daar wat tegenover zou staan. Misschien een spaaractie (en niet voor een boek zoals nu het geval is) of een stempelkaart voor een gratis product.

Ook heb ik afgelopen kerst bij jullie op de markt voor €80 noten gekocht. Toen heeft degene die mij geholpen heeft zakjes omgewisseld met iemand anders. Hierdoor miste ik o.a. 2x 500 gram pecannoten. Toen ik dit 3 weken later bij de kraam kwam vertellen werd daar een beetje terughoudend op gereageerd. Dat vind ik jammer. Vooral omdat jullie mijn gezicht ondertussen wel kennen en ook wel weten dat ik zoiets niet verzin. Dus een tip voor een volgende keer (hoop niet dat het nog eens gebeurt): reageer dan gewoon alsof de klant altijd gelijk heeft.

Heerlijke noten!

Top!

Levertijd vind ik persoonlijk te lang...