Deskundigheid

Van swol

Zeer vriendelijke mensen

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Van Swol, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste mevrouw Van Swol, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

E.A. van Huisstede

Vriendelijke medewerkers, nette service en binnen 15 min toegang tot de kluis.

Amersfoort

In uw veiligheidsschrijven staat aangegeven dat de traliedeur, waarachter de kluizen zich bevinden, opslot zijn. Mijn ervaring is dat meerdere malen bij mijn bezoek aan de kluis deze traliedeur Niet... In uw veiligheidsschrijven staat aangegeven dat de traliedeur, waarachter de kluizen zich bevinden, opslot zijn. Mijn ervaring is dat meerdere malen bij mijn bezoek aan de kluis deze traliedeur Niet altijd is slot is en de betreffende medewerker deze deur zonder sleutel kon openen door er alleen maar tegenaan te duwen.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Van Huisstede, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Bij elk kluisbezoek loopt er een collega met u mee naar uw kluis zoals u gewend bent. Hierin dienen wij een protocol te volgen.... Beste meneer Van Huisstede, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Bij elk kluisbezoek loopt er een collega met u mee naar uw kluis zoals u gewend bent. Hierin dienen wij een protocol te volgen. Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen door uw waardering achter te laten in een review. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

De Keijzer

Prima ontvangst

Tilburg

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Keijzer, hartelijk dank voor uw review. Graag tot zien op uw vestiging voor een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Klant, blaak

Rotterdam

Bij de ingang blijf de draaideur steeds vast zitten bij elke klant moet de mederwerker naar de deur lopen met afstand weer maken. Te druk lang wachten om aan de beurt te zijn

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw (anoniem), bedankt dat u de moeite genomen heeft voor een review. In antwoord op uw verbeterpunt. De draaideur is beveiligd. Onze medewerkers van de vestiging geven verdere toegang... Geachte mevrouw (anoniem), bedankt dat u de moeite genomen heeft voor een review. In antwoord op uw verbeterpunt. De draaideur is beveiligd. Onze medewerkers van de vestiging geven verdere toegang als dit mogelijk is. Let u bij een bezoek op de verdere aanwijzing die gegeven wordt. In sommige situaties zijn er meerdere mensen die tegelijk de kluis willen bezoeken. Wij vragen hierbij om uw begrip. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Hunsche

Prima service we zijn goed geholpen

Nijmegen

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Hunsche, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste mevrouw Hunsche, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Pen

Heel fijn contact met de medewerkster aan de balie.

Purmerend

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw (anoniem), wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij u volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste mevrouw (anoniem), wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij u volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Dhoen

Perfect

Den Haag

Nvt

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Dhoen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste mevrouw Dhoen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

M Vuurman

Super

Den Bosch

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Vuurman, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Vuurman, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Prive

Goed verlopen

Rotterdam

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer (anoniem), Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer (anoniem), Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Reichgelt

Werken correct en zijn vriendelijk

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Reichgelt, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Reichgelt, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis