Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

C.H. Voigt

Ik ben vriendelijk en professioneel geholpen.

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Voigt, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste mevrouw Voigt, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

S.Ozcelik

Onvriendelijk dame aan balie

Utrecht

Heel jmr dat je er 1 hele jaar aan vast zit

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Ozcelik, wat vervelend om te moeten lezen dat u dit zo ervaart. Onze medewerkers op de vestiging benoemen de contract situatie. In het algemeen betreft het ten alle tijden een... Beste heer Ozcelik, wat vervelend om te moeten lezen dat u dit zo ervaart. Onze medewerkers op de vestiging benoemen de contract situatie. In het algemeen betreft het ten alle tijden een huurovereenkomst van een jaar (met 1 maand opzegtermijn). Opzeggen kan tot 1 maand vóór uw contract einddatum. Wij kopen in deze laatste maand automatisch uw verzekering in bij de verzekeraar voor het volgende jaar. Zo liggen uw waardevolle spullen weer verzekerd opgeslagen. Hiermee wordt het nieuwe huurjaar gefactureerd en daarmee is uw contract automatisch verlengd. U heeft inmiddels telefonisch contact met mijn collega gehad om uw situatie te bespreken. Wij hopen dat dit naar tevredenheid beantwoord is. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Jason

Een heel veilige en goede ervarig met dit bedrijf. Ook een hele lieve werknemer (Carien) die probeert er altijd voor te zorgen dat je goed, snel en veilig geholpen word. Zeker een aanrader.

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Jason, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse... Beste Jason, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Particulier

Zeer professioneel

Wassenaar

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste (anoniem), Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek... Beste (anoniem), Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Robert

Heel erg vriendelijk

Apeldoorn

Beide deuren kunnen tegelijk open . Misschien nog veiliger deur 2 kan pas open als als deur 1 echt dicht is .

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Robert, Hartelijk dank voor het achter laten van een review en feedback. Uw opmerking zullen wij ter overweging meenemen voor eventuele verbeteringen in de toekomst. Wij helpen u graag verder... Beste Robert, Hartelijk dank voor het achter laten van een review en feedback. Uw opmerking zullen wij ter overweging meenemen voor eventuele verbeteringen in de toekomst. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek . Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Ton van den Nieuwboer

Uitstekend

Alkmaar

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Van den Nieuwboer, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een... Beste meneer Van den Nieuwboer, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

M. Spijkers

Vriendelijke begroeting bij binnen komst. IK ben zeer tevreden.

Heerenveen

Ik zou het niet weten

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Spijkers, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Spijkers, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Wilhelmina Maria Weijers, Erlinde Wilhelmina Maria Vermeegen.

Vriendelijk en prima service

Nijmegen

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Weijers en Vermeegen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een... Beste mevrouw Weijers en Vermeegen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Kraus

Prima geholpen

Dordrecht centrum

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Kraus, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Kraus, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

vincenten

Prima bedrijf

wassenaar

meer openingstijden

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Vincenten, Hartelijk dank voor het achter laten van een review en feedback. Als antwoord op uw feedback; onze openingstijden zijn afgestemd op de huidige bezoekersaantallen. Mochten... Geachte heer Vincenten, Hartelijk dank voor het achter laten van een review en feedback. Als antwoord op uw feedback; onze openingstijden zijn afgestemd op de huidige bezoekersaantallen. Mochten deze in de toekomst toenemen overwegen wij om onze openingstijden te herzien. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek . Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis