Deskundigheid

Loontjens/Waber

Heel goed geholpen

Maastricht

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Loontjens, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Loontjens, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

A. Schoen m.d. n.p.

Voorkomend en plezierig

Den Bosch

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Schoen m.d. n.p., hartelijk dank voor uw ontvangen review. Wat fijn dat u tevreden bent. Graag tot ziens op uw vestiging voor een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger |... Beste mevrouw Schoen m.d. n.p., hartelijk dank voor uw ontvangen review. Wat fijn dat u tevreden bent. Graag tot ziens op uw vestiging voor een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

M

Carien bij de vestiging in Breda heeft mij heel goed geholpen. Alles erg helder uitgelegd en vertrouwd gevoel.

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer/mevrouw (anoniem), hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wat fijn dat u tevreden bent over uw bezoek aan de vestiging Breda. Wij zijn u de volgende keer graag... Beste heer/mevrouw (anoniem), hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wat fijn dat u tevreden bent over uw bezoek aan de vestiging Breda. Wij zijn u de volgende keer graag verder van dienst. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Menno Van Gelder

Zoals altijd zeer goed ontvangen door Rutger. Tim heeft mij verder zeer prettig geholpen.

Amsterdam, vijzelstraat

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer van Gelder, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke... Beste heer van Gelder, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger Meijerink | De Nederlandse Kluis

Nvt

Perfect. Geweldige service.

Zaandam

Een lift

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw (anoniem), hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wij zijn u een volgende keer graag verder van dienst bij een kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De... Geachte mevrouw (anoniem), hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wij zijn u een volgende keer graag verder van dienst bij een kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

J m Dontje

Maasdijk

Een lift naar de kelder

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Dontje, Hartelijk dank voor het achter laten van een review en feedback. Op onze vestiging in Maasdijk is een lift aanwezig. U kunt altijd hulp vragen aan onze medewerkers. Wij helpen u... Geachte heer Dontje, Hartelijk dank voor het achter laten van een review en feedback. Op onze vestiging in Maasdijk is een lift aanwezig. U kunt altijd hulp vragen aan onze medewerkers. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groeten, Lisa | De Nederlandse Kluis

Onbekende

Top service en super klantvriendelijk. Alles werd ook netjes en duidelijk uitgelegd aan ons, wij worden geholpen door carien.

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw (anoniem), Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste mevrouw (anoniem), Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Beyda

Top service en super klantvriendelijk. Alles werd ook netjes en duidelijk uitgelegd aan ons.

Zaandam

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Beyda, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste mevrouw Beyda, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Oztgulay

Goede ervaring, vriendelijk en professioneel medewerkers

Rotterdam

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Oztgulay, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste mevrouw Oztgulay, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

A.J.W. van Nierop

Plezierig en efficiënt

Zwolle

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer van Nierop, hartelijk dank voor uw review. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis