Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Loubna

Ik ben tevreden over De Nederlandse Kluis, ik ben ook heel goed geholpen door Dani !

Zwolle

Tevreden

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Loubna, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste mevrouw Loubna, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

M B

Wij zijn zeer tevreden over de hulp die we hebben gekregen van Carien bij de Nederlandse Kluis in Breda

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer (anoniem), Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste meneer (anoniem), Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

K.kocabas

Vriendelijk, kort en krachtig uitgelegd

Spaarneplein

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Kocabas, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste mevrouw Kocabas, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

A.Solleveld

OK

Maasdijk

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Solleveld, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste meneer Solleveld, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Marinus Willem Stuijts

Super vriendelijk personeel. Deskundig en goede informatieverstrekking.

Eindhoven.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Stuijts, hartelijk dank voor uw review. Wat prettig om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij zijn u heel graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger... Beste heer Stuijts, hartelijk dank voor uw review. Wat prettig om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij zijn u heel graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

J. Jacobs

Goede ervaring, en een dikke pluim voor Maddy, wat een fijn iemand 👍👍

Tilburg

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Jacobs, wat fijn dat u tevreden bent over de manier hoe u geholpen bent. Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke... Beste mevrouw Jacobs, wat fijn dat u tevreden bent over de manier hoe u geholpen bent. Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Wlc Jeijsman

Deze vestiging is met makelaar nouwen samen dat geeft problemen met bezoektijden en moet er een afspraak worden gemaakt om de kluis te beëindigen. Ik had de kluis al opgezegd via internet formulier... Deze vestiging is met makelaar nouwen samen dat geeft problemen met bezoektijden en moet er een afspraak worden gemaakt om de kluis te beëindigen. Ik had de kluis al opgezegd via internet formulier en kreeg bericht door dat de kluis voor 31 maart leeg moet en de sleutels ingeleverd hebben. Vanmorgen kreeg ik te horen dat ik daar een afspraak voor moest maken. Na een discussie met de medewerker hebben we het toch kunnen regelen.
Dit geeft onnodige stress bij klant en medewerker.

Domplein Dordrecht

Zie opmerkingen

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Jeijsman, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad. Fijn dat wij de gang van zaken hebben kunnen toelichten. Uw... Beste heer Jeijsman, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad. Fijn dat wij de gang van zaken hebben kunnen toelichten. Uw feedback wordt gebruikt voor toekomstige verbetering. Mocht u de behoefte hebben om weer een kluis te willen huren dan zijn wij u graag verder van dienst. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Ton Woltering

Uitstekend

Alkmaar

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Woltering, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Woltering, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Harrewijn Hugo

Top heel vriendelijk en professional

Haarlem

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Hugo, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Hugo, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Vind de trap wat hoog, heb al moeite en loop achterste voren naar beneden, bang om te vallen

Amsterdam, Vijzzelstraat

Mogelijk een lift!?

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw (anoniem), hartelijk dank voor de mooie waardering die u aan ons geeft. Vervelend om te lezen dat u bang bent om te vallen. Wat betreft uw verbeterpunt. Helaas is het niet in alle... Beste mevrouw (anoniem), hartelijk dank voor de mooie waardering die u aan ons geeft. Vervelend om te lezen dat u bang bent om te vallen. Wat betreft uw verbeterpunt. Helaas is het niet in alle panden mogelijk om een lift te realiseren. Bij de keuze voor een locatie is het belangrijk dat het pand geschikt is voor onze beveiligingsmaatregelen. Het kan dan zijn dat we hierdoor een concessie moeten doen en dat dit ten koste gaat van de toegankelijkheid. Wel is er de mogelijkheid om kosteloos over te stappen naar een van onze locaties waar wel een lift is of de locatie gelijkvloers is. Mocht u hier gebruik van willen maken? Dan kunt u contact met ons opnemen door verder te informeren via info@denederlandsekluis.nl of 088-7445555. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis