Eva

Uitstekend en vakkundig geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Youssef heeft onze hal heel vakkundig behangen. Wij zijn superblij met het prachtige resultaat. Ik kan Youssef iedereen aanraden, hij is echt een meester-behanger!

nvt

Anouk Blum

Mooi behang, fijne rekentool hoeveel je nodig hebt

prima

leuk om korting te krijgen op een volgende aankoop

Erik

Professioneel en geduldig geholpen door het team van De Mooiste Muren.

Beschrijf hier uw ervaring

Het behang aanbrengen is gedaan door Youssef. De hoge muren en lastige traphuis zijn prachtig gedaan. Wat een topkwaliteit!

Niet

Ed

Beter laat dan nooit....

Beschrijf hier uw ervaring

En daarmee doel ik op het schrijven van dit review. Het is alweer meer dan een jaar geleden dat ik me bij de Mooiste Muren heb laten adviseren over behang in mijn woonkamer. Veerle nam uitgebreid de... En daarmee doel ik op het schrijven van dit review. Het is alweer meer dan een jaar geleden dat ik me bij de Mooiste Muren heb laten adviseren over behang in mijn woonkamer. Veerle nam uitgebreid de tijd voor me en liet me heel veel verschillende mogelijkheden zien op basis van mijn voorkeuren en wensen. Om uiteindelijk een heel ander behang op tafel te leggen dat wel erg mooi was maar echt buiten mijn comfort zone lag. Ze heeft me weten te overtuigen om het avontuur aan te gaan, met als gevolg dat ik nu na een jaar nog steeds regelmatig aangenaam verrast word als ik mijn woonkamer binnenkom. Het patroon heeft diverse lagen en bij elke lichtval ziet het er weer anders uit. Hoe vaker je ernaar kijkt, hoe mooier het wordt. Dat besef was aanleiding om vandaag deze vertraagde review te schrijven. Veerle bedankt, ik hoop dat je nog veel klanten zult verrassen zoals je mij hebt gedaan!

Ga zo door!

Janine Klein Lankhorst

Geweldige hulp bij het uitzoeken van verf en behang.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer geduldige, meedenkende en kundige vakmensen!

Nvt

D

Vriendelijk te woord gestaan en snel geholpen

Vriendelijk te woord gestaan en snel geholpen

Renske Veenema

Mooiste Muren Haarlem

Beschrijf hier uw ervaring

Al maanden waren we op zoek naar een verbindend behang bij onze gekozen kleuren van het nieuwe interieur. Op aanraden van een vriendin toch in de auto gestapt om naar Haarlem te rijden; en wat was... Al maanden waren we op zoek naar een verbindend behang bij onze gekozen kleuren van het nieuwe interieur. Op aanraden van een vriendin toch in de auto gestapt om naar Haarlem te rijden; en wat was het waard! Na uitleg van onze wensen werd meteen een boek open geslagen met een behang waar we meteen verliefd op zijn geworden en hebben gekocht. Ook de adviezen over gordijnen zijn uitstekend. Gedurfd, kloppend en luisterend naar kn3 wensen. Wij komen hier graag terug als we interieur advies nodig hebben. Absolute aanrader!

Ga zo door!

de mooiste muren

Alleen maar lof voor iedereen die hier werkt. Wat een collectie en wat een sfeer. De passie voor het werk is buitengewoon. Niets is te veel voor de Dames van de Mooiste Muren

Beschrijf hier uw ervaring

Je komt binnen met een vaag plan en het is ongelofelijk hoe snel men hier door heeft wat je mooi vind. Buiten dat, ze denken echt met je mee en geven advies waar je wat aan hebt, zo wilde ik graag... Je komt binnen met een vaag plan en het is ongelofelijk hoe snel men hier door heeft wat je mooi vind. Buiten dat, ze denken echt met je mee en geven advies waar je wat aan hebt, zo wilde ik graag een zijden behang maar dat werd sterk afgeraden omdat ik kleine kinderen had. In plaats daar van kwamen ze met een (veel goedkopere) oplossing waar niet alleen ik blij van kon worden maar ook erg praktisch met een gezin.
Ik werd goed op de hoogte gehouden van het hele leveringsproces.
De beste beslissing ooit, moest wel drie uur rijden met de auto maar dat was het meer dan waard

geen verbeter tips ben dik tevreden

Particulier

Een 10+. Het was een bijzondere ervaring zoveel vakkennis en kennis van de megasortering van De Mooiste Muren mee te maken.
Met inlevingsvermogen in de te verkrijgen sfeer van de te...
Met inlevingsvermogen in de te verkrijgen sfeer van de te behangenruimte, heeft men met veel geduld gezocht en mij geadviseerd. Later was het geen probleem dat ik de bijbestelde rol, bij nader inzien toch maar weer afbestelde.
Personeel is: vakbekwaam, empathisch, treedt je prettig opgewekt tegemoet.

Beschrijf hier uw ervaring

zie boven. 10+. Prachtige sortering, vakkundig personeel met inlevingsvermogen , geduld met respect voor de klant.

Miriam

Heel tevreden met het knappe behangwerk van Youssef. Super hoge plafonds en een lastig patroon, maar super strak aangebracht en netjes gewerkt.

Beschrijf hier uw ervaring

Als ik ooit weer een muur wil laten behangen weet ik wie ik vraag, een echte aanrader!

Geen verbeterpunten, 100% tevreden.