Tom & Ria /Haarlem

Wat een mooie collectie en goede service! Binnen een uur hadden we 3 mooie muren uitgezocht voor ons huis in Haarlem. Ook de specialist behanger Youssef was een goed advies. Wat een vakwerk levert... Wat een mooie collectie en goede service! Binnen een uur hadden we 3 mooie muren uitgezocht voor ons huis in Haarlem. Ook de specialist behanger Youssef was een goed advies. Wat een vakwerk levert hij. Met zijn aandacht en geduld is het eindresultaat spectaculair! Tevreden klant
Tom & Ria

Beschrijf hier uw ervaring

Echte specialisten! Vakkundig en enthousiast! En Youssef is echt een top specialist in het aanbrengen van kunst behang. Alles zit er strak op.

geen!

Tim

Behang gekocht na prettig adviesgesprek.

Beschrijf hier uw ervaring

Wat een mooie winkel en wat een leuke en vakkundige mensen! Ik ben super goed geholpen bij De Mooiste Muren en het resultaat spreekt voor zich. Ik zou De Mooiste Muren aan iedereen aanraden.

Ga zo door!

Maria Schuuribg

Een echte specialist in wanddecoratie. Kundige en vriendelijke hulp en vooral meedenken. Ze laten je de bomen door het bos zien. In de enorme collectie vinden ze samen met jou precies wat je zoekt,... Een echte specialist in wanddecoratie. Kundige en vriendelijke hulp en vooral meedenken. Ze laten je de bomen door het bos zien. In de enorme collectie vinden ze samen met jou precies wat je zoekt, zonder uren in boeken te hoeven bladeren. Echt top!

Zeer tevreden!

Odine

Youssef heeft het Elitis behang super mooi en strak behangen. Wij zijn er ontzettend blij mee! 10/10 voor Youssef!

Geen verbeterpunten

Haarlem

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi behang uitgekozen uit een grote collectie. We hebben onze muur door Youssef en Siman laten behangen. Zij zijn zeer vakkundig en vriendelijk. Super blij met het mooie resultaat!

Jolanda

Behang mooiste muren en behangen door Youssef

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben twee lange muren in de woonkamer behangen, daarnaast ook de hal en een muurtje op de slaapkamer. Prachtig behang en vakkundig door Youssef op de muur gebracht. Youssef is prettig in de... We hebben twee lange muren in de woonkamer behangen, daarnaast ook de hal en een muurtje op de slaapkamer. Prachtig behang en vakkundig door Youssef op de muur gebracht. Youssef is prettig in de communicatie en duidelijk. Een vrolijke man ook!

Eva

Uitstekend en vakkundig geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Youssef heeft onze hal heel vakkundig behangen. Wij zijn superblij met het prachtige resultaat. Ik kan Youssef iedereen aanraden, hij is echt een meester-behanger!

nvt

Anouk Blum

Mooi behang, fijne rekentool hoeveel je nodig hebt

prima

leuk om korting te krijgen op een volgende aankoop

Erik

Professioneel en geduldig geholpen door het team van De Mooiste Muren.

Beschrijf hier uw ervaring

Het behang aanbrengen is gedaan door Youssef. De hoge muren en lastige traphuis zijn prachtig gedaan. Wat een topkwaliteit!

Niet

Ed

Beter laat dan nooit....

Beschrijf hier uw ervaring

En daarmee doel ik op het schrijven van dit review. Het is alweer meer dan een jaar geleden dat ik me bij de Mooiste Muren heb laten adviseren over behang in mijn woonkamer. Veerle nam uitgebreid de... En daarmee doel ik op het schrijven van dit review. Het is alweer meer dan een jaar geleden dat ik me bij de Mooiste Muren heb laten adviseren over behang in mijn woonkamer. Veerle nam uitgebreid de tijd voor me en liet me heel veel verschillende mogelijkheden zien op basis van mijn voorkeuren en wensen. Om uiteindelijk een heel ander behang op tafel te leggen dat wel erg mooi was maar echt buiten mijn comfort zone lag. Ze heeft me weten te overtuigen om het avontuur aan te gaan, met als gevolg dat ik nu na een jaar nog steeds regelmatig aangenaam verrast word als ik mijn woonkamer binnenkom. Het patroon heeft diverse lagen en bij elke lichtval ziet het er weer anders uit. Hoe vaker je ernaar kijkt, hoe mooier het wordt. Dat besef was aanleiding om vandaag deze vertraagde review te schrijven. Veerle bedankt, ik hoop dat je nog veel klanten zult verrassen zoals je mij hebt gedaan!

Ga zo door!