Pauline

Erg tevreden!

Beschrijf hier uw ervaring

De Mooiste muren heeft een uitgebreide collectie van behang. Ze hebben heel goed onze verwachtingen begrepen en hebben geweldig advies gegeven. Youssef en zijn collega zijn bij ons twee keer... De Mooiste muren heeft een uitgebreide collectie van behang. Ze hebben heel goed onze verwachtingen begrepen en hebben geweldig advies gegeven. Youssef en zijn collega zijn bij ons twee keer gekomen. Ze werken op top niveau en zijn heel vriendelijk! We zijn 100% tevreden met het behang en het eind resultaat!

Het duurde wat langer dan verwacht om de stalen te ontvangen…

Sandra

Kleur en behang advies van Carina met geweldig resultaat!

Beschrijf hier uw ervaring

Via Carina van De Mooiste Muren is Yousef met zijn collega bij ons komen behangen. Vakmannen! Het behang is strak en vakkundig aangebracht, en het rolletje wat te kort kwam heeft Yousef even voor... Via Carina van De Mooiste Muren is Yousef met zijn collega bij ons komen behangen. Vakmannen! Het behang is strak en vakkundig aangebracht, en het rolletje wat te kort kwam heeft Yousef even voor ons opgehaald👍🏼👍🏼

Audrey

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring

Onze muur is prachtig behangen door Youssef. Ook de service van en in de winkel was erg goed!

Geen.

Gh

Joep Hooijschuur

Goed advies, matig ondernemer

Beschrijf hier uw ervaring

De mooiste muren heeft een uitgebreide collectie en met Sumire een bijzonder vriendelijke en kundige adviseuse. Na echter het opstellen van een offerte bleek echter dat De Mooiste muren risicoloos... De mooiste muren heeft een uitgebreide collectie en met Sumire een bijzonder vriendelijke en kundige adviseuse. Na echter het opstellen van een offerte bleek echter dat De Mooiste muren risicoloos ondernemen: alles vooruit betalen! Dat geeft geen vertrouwen in deze inderneming. Klant mag het ondernemers risico voor deze club lopen. De Mooiste Muren straks failliet, klanten hun geld kwijt. Hoe jaag je mensen naar het internet? Zo dus. Jammer, het begon zo goed

Ga hier zeker geen voor advies en inspiratie, maar als
Jij zeker wilt zijn dat jij niet jouw geld kwijt bent voordat er ook maar iets geleverd is, koop elders

Reactie De Mooiste Muren:

Beste Joep,
Goed om te lezen dat u een fijne ervaring heeft gehad met Sumire.
Het is jammer dat u onze manier van bestellen als onplezierig heeft ervaren.
In verband met onze...
Beste Joep,
Goed om te lezen dat u een fijne ervaring heeft gehad met Sumire.
Het is jammer dat u onze manier van bestellen als onplezierig heeft ervaren.
In verband met onze leveranciers, plaatsen wij pas een bestelling na betaling.
We zien dat als commitment van beide partijen.
Daarnaast is vooruit of deel betalen niet ongewoon in onze branche.
Integendeel zelfs, het is de normale gang van zaken.
U zult merken dat onze concurrenten dezelfde wijze van bestellen hanteren.
Het verbaast ons dat u spreekt over faillissement.
De Mooiste Muren groeit: zo zijn we onlangs verhuisd naar een grotere, nieuwe winkel op de Zijlstraat.
We hopen u daar verder te kunnen helpen, waardoor u met vertrouwen bij ons uw behang, verf en/of stoffen kunt bestellen.
Het team bij De Mooiste Muren

Yves‘ interior

Een prachtige collectie aan behang en stoffen

Beschrijf hier uw ervaring

Ik bestel graag samples voor mijn projekten en ze zijn bereid een zakelijke prijs met mij af te spreken, super!

De samples zijn duur en het duurt soms lang voor ik ze heb maar dat kan waarschijnlijk niet sneller

Fanny Ritt

De Mooiste muren heeft kleuradvies gegeven voor ongeveer ons hele huis

Beschrijf hier uw ervaring

Met veel zorg en aandacht is er een fantastisch kleuradvies aan ons gegeven. Er zitten nu kleuren op de muur die ons huis en vooral ook de spullen in de ruimte zoveel meer warmte geven. Zoiets... Met veel zorg en aandacht is er een fantastisch kleuradvies aan ons gegeven. Er zitten nu kleuren op de muur die ons huis en vooral ook de spullen in de ruimte zoveel meer warmte geven. Zoiets hadden we zelf nooit bedacht en kan alleen met de specialisten van De Mooiste Muren!

Het kleuradvies zou eventueel in een kleine opsomming nog nagestuurd worden. Maar dat zal misschien teveel tijd kosten. Nu zijn we met het maken van foto´s en daarna afstemming per email ook bij een... Het kleuradvies zou eventueel in een kleine opsomming nog nagestuurd worden. Maar dat zal misschien teveel tijd kosten. Nu zijn we met het maken van foto´s en daarna afstemming per email ook bij een prachtig resultaat uitgekomen. Veel dank nogmaals!

Tom

Geweldig behang laten plaatsen door Youssef

Beschrijf hier uw ervaring

Naar aanleiding van een insta post van Youssef contact gelegd met de mooiste muren voor een kleur en behang advies. Ik wist al dat Edo van Coordonne wilde, maar had nog wat advies nodig over het... Naar aanleiding van een insta post van Youssef contact gelegd met de mooiste muren voor een kleur en behang advies. Ik wist al dat Edo van Coordonne wilde, maar had nog wat advies nodig over het patroon, de muren en de bijpassende kleur verf.
Fantastisch advies gekregen van Sumire in een heel ontspannen bezoek aan huis (aanrader!).
Daarna contact gelegd met Youssef en even later kon hij al beginnen. Zelden zo'n relaxte klusdag gehad waarbij alles als vanzelf ging. Communicatie was superduidelijk, vaste prijs, op tijd, netjes en overduidelijk liefde voor het behangen. Dat was vanaf het begin al merkbaar in het gesprek over het behang. Hij denkt enorm goed mee en neemt echt de tijd om het zo mooi mogelijk af te maken.
Gaandeweg zie je dan je kamer transformeren naar iets prachtigs. Het plezier spat er bij hem vanaf en dat geeft extra voldoening. Ik zou hem iedereen aanraden! Mijn woonkamer is fantastisch mooi geworden.

Het behang werd snel geleverd, maar ik vond het opeens als pakket afgeleverd onder aan de trap. Voor zoiets kostbaars zou ik graag een verzendnotificatie hebben ontvangen.

Marieke van der Linden

Wat een geweldige winkel, zoveel keus en goed advies!

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hadden gekozen voor een paneel van Nobilis: Acqua Alta. Helaas bleek na het verwerken van het behang dat er kleurverschil was tussen baan 1 en 2. Na overleg een nieuw paneel gekregen. Prima... Wij hadden gekozen voor een paneel van Nobilis: Acqua Alta. Helaas bleek na het verwerken van het behang dat er kleurverschil was tussen baan 1 en 2. Na overleg een nieuw paneel gekregen. Prima service want dit is zeker niet gebruikelijk nadat het behang in banen geknipt is. Kortom prima service!

Beter dan dit kan niet 😊

Marleen van de Graaf

Advies over behang

Beschrijf hier uw ervaring

Geweldig geadviseerd door Tessel! Ze luisterde enorm goed, dacht met ons mee en had in een mum van tijd het behang waar we verliefd op waren.