ISH

Ik had een afspraak gemaakt, uitgelegd wat ik ongeveer zocht en het budget.

Beschrijf hier uw ervaring

Tijdens de afspraak heb ik hele mooie, passende opties voorgelegd gekregen en ik ben uitstekend geslaagd. Ik ben er heel erg blij mee.

Het zal wel niet mogelijk zijn maar ter plekke en grote behangstaal mee kunnen krijgen zou fantastisch zijn.

Nvt

Opvragen Staal

Beschrijf hier uw ervaring

Vanuit deze staal wilde ik behang bestellen, behang kan direct worden geleverd, voor een staal (met kosten) is 3-5 weken wachttijd, erg jammer en ik zal voor de bestelling hierdoor uitwijken naar... Vanuit deze staal wilde ik behang bestellen, behang kan direct worden geleverd, voor een staal (met kosten) is 3-5 weken wachttijd, erg jammer en ik zal voor de bestelling hierdoor uitwijken naar een andere leverancier…

Een staal bestel je met de intentie uiteindelijk een grotere bestelling te plaatsen. Zet hier die meer vaart achter en de vraag is of het verstandig is hier kosten voor in rekening te brengen…

Beste,
Wij vinden het heel vervelend dat u de staal service als niet prettig ervaren hebt.
Beste,
We streven ernaar de staalaanvraag zo snel mogelijk te verwerken zodat u de staal hopelijk zo snel mogelijk ontvangt.
De stalen duren inderdaad wat langer dan de rollen behang zelf. Dit heeft ermee te maken dat de leverancier de stalen niet meer rechtstreeks naar de klant stuurt.
Dit houdt in dat het door verschillende processen moet voordat de staal uiteindelijk bij u belandt.
Het bedrag wat wij vragen is een kleine vergoeding tegenover de kosten die wij betalen voor de staal.
Hartelijke groet,
Team De Mooiste Muren

Aukje Ribbens

Ik zocht een stuk behang om iets te bekleden, iets specifieks. Ik werd alleraardigst te woord gestaan en ben uiteindelijk met een klein stukje rol geslaagd! Werkelijk prachtig behang en deskundig... Ik zocht een stuk behang om iets te bekleden, iets specifieks. Ik werd alleraardigst te woord gestaan en ben uiteindelijk met een klein stukje rol geslaagd! Werkelijk prachtig behang en deskundig advies gekregen. Een aanrader!

Super

Geen.

Chantal

Helemaal top! De mensen van de mooiste muren (zowel op kantoor als de behangers) zijn ontzettend met hun klanten begaan en denken echt met je mee voor het mooiste resultaat.

Beschrijf hier uw ervaring

Youssef en zijn collega hebben hier de hele dag alle tijd genomen om een hele lastige muur te behangen (met veel hoeken en een schouw) met het behang William Morris Pumpernel. En het resultaat is... Youssef en zijn collega hebben hier de hele dag alle tijd genomen om een hele lastige muur te behangen (met veel hoeken en een schouw) met het behang William Morris Pumpernel. En het resultaat is geweldig! Strak behangen en zeer netjes gewerkt. Ik zou deze zaak en de vakmensen van harte aanbevelen.

Geen!

marleen barink

snel

jammer dat je geen kortingscode krijgt als je stalen hebt besteld.

Dag Marleen,
Dank voor je opmerkingen.
Dag Marleen,
Dank voor je opmerkingen.
Stalen zijn een service die we ver onder de kostprijs leveren. Wij moeten betalen voor de stalen. Daar komen nog verzendkosten, enveloppen , BTW afdragen van 21% en de uren van onze Stephanie bij die de stalen administratie bijhoudt. Zoals je kan begrijpen kunnen we daarom geen korting geven op de stalen. Mocht je nog vragen hebben? Je kan ons altijd bellen.
Team de mooiste muren

Brenda Bermond

Wat een service en wat een kennis. Super fijn geholpen en blij met het resultaat.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij kwamen binnen en wisten niet precies wat we wilde. Door hun deskundige advies en geduld hebben wij nu een interieur dat past als een handschoen.

Ga zo door!

Endy

Top en menselijk

Top en menselijk

Vooral doorgaan

Roos

Matig

Beschrijf hier uw ervaring

Ik bestelde een staal van behang met meerdere dieren/kleuren, ik ontving een staal met 1 dier/ 1 kleur. Ik kan hier dus niets mee.

Dan geen staal hiervan aanbieden

Dag Roos,
Dag Roos,
Wat jammer dat je niet tevreden bent met de staal. Ik begrijp je punt en ik zal proberen het uit te leggen .Stalen zijn altijd bedoeld om een kleur te beoordelen, Het patroon kan je altijd goed zien in de winkel en online. Patronen zijn er vanaf 5 cm maar ook van ruim een meter. Voor de fabrikanten is het ondoenlijk om grote stalen te produceren dat zou te kostbaar zijn.
Uiteraard ben je van harte welkom in onze winkel
hartelijke groeten team de mooiste muren

M. Winkel

Behang is mooi.

Beschrijf hier uw ervaring

Carina is top. Youssef heeft veel service gegeven en goed werk geleverd.

Prijs is fors en relatief veel stof over.

Roland

Zeer veel keuze in het betere behang, de personen nemen de tijd voor advies.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer prettig om hier voor behang te komen kijken.