Co

👍

Goeie communicatie, zorgvuldig

Maaike

De Mooiste muren heeft een hele goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben prachtig vinyl behang besteld, maar hadden een kwaliteits behang bij een detailhandel gekocht. Deze werkte niet.
We hebben De Mooiste Muren advies gevraagd en zij hebben ons heel...
We hebben De Mooiste Muren advies gevraagd en zij hebben ons heel goed geadviseerd en de juiste behang lijm snel toegestuurd zodat wij klaar waren voordat de nieuwe keuken geïnstalleerd werd.
Dank!

Joanette

Stalen besteld - duurt heel lang en zijn aardig klein

Beschrijf hier uw ervaring

Stalen besteld voor behang maar het heeft 4-5 weken geduurd voordat ze er waren. Bij een ander bedrijf was dit 3 dagen dus dat duurt echt veelste lang. Ook zijn de stalen vrij klein dus alsnog... Stalen besteld voor behang maar het heeft 4-5 weken geduurd voordat ze er waren. Bij een ander bedrijf was dit 3 dagen dus dat duurt echt veelste lang. Ook zijn de stalen vrij klein dus alsnog moeilijk keuze maken. Wel fijn dat je een foto erbij krijgt met de gehele print, dit geeft goed beeld hoe het er uit komt te zien

Snelheid stalen versturen en grootte stalen, je betaalt er wel voor namelijk.

Mirjam

Prachtig behang in de keuken <3

Beschrijf hier uw ervaring

Super fijne ervaring gehad met Tessel, die ons fantastisch advies heeft gegeven voor nieuw behang in onze keuken. Zou 100% terugkomen voor een andere ruimte bij ons thuis!

Blijf zo doorgaan!

Nine

Wauw wat een enorme collectie! Na wat inspiratie vanaf hun instagram, ben ik in de winkel super leuk geholpen.

Ze namen alle tijd top!

Geen, ga zo door.

Tres Tintas

Niet de moeite waard

Beschrijf hier uw ervaring

Euro's 6,50 betaald voor een monster van Tres Tintas wall paper-collectie Pentimento;
Doordat ook een foto op de klein papieren monster gemonteerd is, wordt het onmogelijker om zich een beeld te vormen van het effect dat het behang zou kunnen leveren!!!!!!!
Oplichterij!;

Zie "ervaring"

A de Vries-Stevens

Prima stalenservice

Beschrijf hier uw ervaring

Kon eindelijk de stalen vinden die ik al een hele tijd zocht, en toen ik ze kreeg, waren ze ook prachtig en groter als bij bv een bouwmarkt

Wel erg lange levertijd, dat vond ik jammer

Elske Coufreur

Heel veel mooie soorten behang en verf. Een lust om te zien

Beschrijf hier uw ervaring

Je wordt fantastisch in de winkel geholpen. Aardige mensen, creatieve ideeën en voorstellen. Denken met je mee.

Rob

Mooie merken en prima service !

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie merken en prima service !

Klaar is klaar !

Meike Bangma

5 verschillende belangstellen besteld

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb dit enkele weken gelden gedaan. Er is een van de stalen bezorgd, de rest heb ik nog niet ontvangen

Duurt heel lang ik had ondertussen ergens anders dezelfde stalen kunnen aanvragen. Ik heb nu niet het vertrouwen om bij jullie behang te bestellen. Ik hoop dat ze nog aankomen en jullie de service... Duurt heel lang ik had ondertussen ergens anders dezelfde stalen kunnen aanvragen. Ik heb nu niet het vertrouwen om bij jullie behang te bestellen. Ik hoop dat ze nog aankomen en jullie de service kunnen verbeteren