Mooi behang, goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi behang en goede service. Via mooiste muren behanger Youssef aangeraden gekregen, die een meer dan prima klus geklaard heeft!

Jorien

Geweldig!

Beschrijf hier uw ervaring

Vakkundig en zeer klantvriendelijk geholpen. De verf van Little Green staat prachtig en het behang heeft de ruimtes omgetoverd. Zeer veel dank aan Youssef en zijn partner; met zorg en precisie is... Vakkundig en zeer klantvriendelijk geholpen. De verf van Little Green staat prachtig en het behang heeft de ruimtes omgetoverd. Zeer veel dank aan Youssef en zijn partner; met zorg en precisie is het behang aangebracht. Daarbij zijn ook zij heel klantgericht en werken zij heel effectief naar een prachtig resultaat!
Ik zou Youssef zo weer vragen om onze ruimtes te laten omtoveren!

Nvt.

Marieke Perquin

Wat een super klantvriendelijk bedrijf!

Beschrijf hier uw ervaring

Via deze mooie winkel heb ik verf en behang advies gekregen. In de winkel zelf ben ik super fijn en goed geholpen door Carina, ze wist exact wat ik zocht en kwam met een prachtig behang aan wat ik... Via deze mooie winkel heb ik verf en behang advies gekregen. In de winkel zelf ben ik super fijn en goed geholpen door Carina, ze wist exact wat ik zocht en kwam met een prachtig behang aan wat ik uiteindelijk ook besteld heb. De verdere administratieve afhandeling werd geregeld door Ilse, ook zo'n topper. Deze 2 dames zijn erg kundig en hulpvaardig. Ik twijfelde erg en had best wat aanpassingen en daar gingen ze heel fijn en vriendelijk mee om. Heb je behang of verf advies nodig, niet twijfelen en zeker hier heen gaan!

Helemaal niets, ik ben heel erg tevreden.

Piet Hein

Goed advies en perfect behangen

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben Osborne en Little behang uitgezocht in de winkels en dit is opgehangen door 1 van de behangers die zij aanraden - Youssef.

De service in de winkel was top en ook met Youssef...

De service in de winkel was top en ook met Youssef waren wij super tevreden!

Ga zo door

N. Van Blijswijk

Goede en snelle service

Behangstalen besteld. Keurig geleverd

ComfyCreations

Goede klantenservice!

Beschrijf hier uw ervaring

Bij het bestellen van stalen duurde het iets langer dan verwacht tot de stalen binnen kwamen. De klantenservice stelde mij daar proactief van op de hoogte. Daarnaast hebben ze enorm veel keuze aan... Bij het bestellen van stalen duurde het iets langer dan verwacht tot de stalen binnen kwamen. De klantenservice stelde mij daar proactief van op de hoogte. Daarnaast hebben ze enorm veel keuze aan prachtig behang.

De levertijd van stalen is wel erg lang. Misschien kunnen jullie uitzoeken hoe je deze kunt verkorten?

De mooiste muren

Wij zijn eerst een aantal keer op adviesgesprek geweest bij de mooiste muren. Iedere keer werden wij ontzettend goed geholpen. Uiteindelijk zijn we voor het behang van van Morris & Co Pimpernel... Wij zijn eerst een aantal keer op adviesgesprek geweest bij de mooiste muren. Iedere keer werden wij ontzettend goed geholpen. Uiteindelijk zijn we voor het behang van van Morris & Co Pimpernel gegaan. Youseff werd als behanger aangeraden door de mooiste muren. Hij heeft echt top werk geleverd. Zeer tevreden!!!

Heel tevreden

Ik heb geen tips!

Joke Kruger

Behang gekocht in de winkel

Beschrijf hier uw ervaring

Prima geholpen, is ook fijn zo verkeuze

Niet

Volder

Precies zoals je het hebben wil.

Beschrijf hier uw ervaring

Leuke winkel, zeer vakkundig advies, snelle levering, afspraken nakomen en kwalitatief goede producten.

Ik zou het op dit moment niet weten.

M

De behangstalen zijn nog niet binnen, maar de enquête al wel

Beschrijf hier uw ervaring

Levertijd is wat mij betreft te lang

De levertijd kan sneller