Petra van Kuik

Prima ...

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben wat behangstalen besteld en dat werd netjes geleverd zodat we rustig kunnen beslissen wat er uiteindelijk op de muren komt.
Heel fijn dat dit kon !

Geen verbeterpunten of tips...

Monique Lotsy

Super vriendelijk en goede adviezen

Beschrijf hier uw ervaring

Leveringen conform afspraak en goede behanger geadviseerd gekregen, Youssef!

Richard

Goed advies bij de keuzen voor de stalen. Via de Mooiste Muren Youssef aangeraden gekregen om te behangen en was zeer vakkundig met een heel mooi resultaat. Dank !

Angela Wiering

Fantastische collectie, goede service en komen afspraken na. Youssef en Salim zijn niet voor niets meester behangers. Dikke 10

Beschrijf hier uw ervaring

Het is echt aan te raden om bij bijzonder behang ook gebruik te maken van de vaste behangers. Zij zijn gewend om met het behang te werken en leveren vakwerk.

Maureen

Zeer fijn bedrijf. Duidelijke communicatie en ontzettend behulpzaam.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer fijn bedrijf. Duidelijke communicatie en ontzettend behulpzaam.

José van Vliet

Beschrijf hier uw ervaring

Alleen wat stalen besteld, prima geleverd.

Geen.

Nicole

Staaltjes goed geleverd

Ner

Wien

Zeer slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb mijn bestelling na vier weken nog steeds niet ontvangen en straks heb ik het voor niks

Tijdige levering

vd Broek

Goede ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

eerste zending niet aangekomen maar bedrijf bleef in contact en stuurde een 2 de zending

Wendy Pranger

Mooi behang en goede behanger

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi behang en goede service tijdens afspraak. Via mooiste muren Youssef aangeraden gekregen als behanger. Goede communicatie, snelle reactie en perfect behangen. Een aanrader, zeer tevreden! Mooi behang en goede service tijdens afspraak. Via mooiste muren Youssef aangeraden gekregen als behanger. Goede communicatie, snelle reactie en perfect behangen. Een aanrader, zeer tevreden!