Ingeborg D.M. Matthijsse-Fennema

Snelle levering.

Graag informatie als stof besteld wordt en de plaatjes komen er niet helemaal op.

Michelle Wensch

Ik ben zeer tevreden over de service van De Lindehof , eerst had ik een vraag voor Mvr. Johanna van Der Linde , waar zij direct op geantwoord heeft , ik heb mijn bestelling nog vlugger ontvangen dan... Ik ben zeer tevreden over de service van De Lindehof , eerst had ik een vraag voor Mvr. Johanna van Der Linde , waar zij direct op geantwoord heeft , ik heb mijn bestelling nog vlugger ontvangen dan de drie werkdagen , en het pakje is bijzonder goed en mooi verpakt . Proficiat De Lindehof

Direct antwoord op een vraag , vlugge verzending , stevige en mooie verpakking , en natuurlijk het aanbod

Sedert juli 2021 moeten er ook douane kosten betaald worden op bestellingen ( quiltstoffen en quilt benodigdheden ) vanuit niet Europese landen , dit genodigd ons om nog meer dicht bij huis te... Sedert juli 2021 moeten er ook douane kosten betaald worden op bestellingen ( quiltstoffen en quilt benodigdheden ) vanuit niet Europese landen , dit genodigd ons om nog meer dicht bij huis te kopen , dus het aanbod kan misschien verhogen

Gerry

Prima communicatie via internet/webshop mail

Mooie website

Anda

Zeer tevredenklant ben ik

Snelle en correcte levering

De artikelen waren heel mooi en leuk verpakt. Het zag eruit als een cadeautje. Toch is het voor mij vanuit milieu oogpunt niet nodig om in te pakken. Minder afval, ook al is het papier.

Birgit van der Meer-Ehmann

Heel fijne ervaring gemaakt. Hartelijk dank voor de goede service !

De stoffen waren zo mooi en zorgvuldig ingepakt in zijdevloeipapier met hartjes en een rood strikje erom heen, heel mooi om zo een liefdevol ingepakt pakketje te mogen ontvangen. Verder vond ik het... De stoffen waren zo mooi en zorgvuldig ingepakt in zijdevloeipapier met hartjes en een rood strikje erom heen, heel mooi om zo een liefdevol ingepakt pakketje te mogen ontvangen. Verder vond ik het ook heel aardig dat ik voor de verzendkosten iets terug heb ontvangen omdat er met de online bestelling te veel voor de verzendkosten werd afgerekend. Hartelijk dank ervoor.

Geen.

wilma jeuken

Snelle levering en goede kwaliteit

duidelijk

heb ik niet

Nieuwenhuijzen

Super

Denken in oplossingen

Misschien op de site aangeven als iets even niet leverbaar is

Anita

Super snelle en verzorgde service! De stofjes waren schattig verpakt en verzonden in een kartonnen brievenbusdoosje.

Leveringssnelheid en verzorgdheid

Maria

Normaal

Niet op dit moment

Nel westerbroek

Bestelling via website gedaan. Alles netjes en snel geleverd. Super tevreden!

Alles was perfect in orde.

Ik zou het niet kunnen verzinnen.