Prenen

Wij zijn een familie uit alkmaar en hebben 2 schuifdeuren van glas gekocht en laten plaatsen in de garderobe nis. Ook hebben we 2 taatsdeuren van Bruynzeel aluminium zwart gemoffeld gekocht en... Wij zijn een familie uit alkmaar en hebben 2 schuifdeuren van glas gekocht en laten plaatsen in de garderobe nis. Ook hebben we 2 taatsdeuren van Bruynzeel aluminium zwart gemoffeld gekocht en laten plaatsen in de gang richting de huiskamer. De monteurs van de Kastenmaker hebben alles goed en netjes afgewerkt. We zijn zeer tevreden over het resultaat.

K. Kremer

Twee mooie kledingkasten gekocht. Alles is keurig afgewerkt. De installatie is geheel volgens afspraak verlopen.

Zeer zorgvuldig en accuraat gewerkt ,en de rommel meteen opgeruimd

Jan van den Berg

Het mooiste kerstcadeau. Wij bestelden een wandmeubel op maat en kregen een prachtig meubel vlak voor de kerst. De Kastenmaker heeft zich op alle punten aan de afspraken gehouden.

Aart Luitjes

Wij hadden voor ons nieuwe huis verschillende kasten nodig en kwamen daarvoor bij de Kastenmaker.
Van advies tot plaatsing was het een zeer prettige ervaring. De persoonlijke benadering zorgt ervoor dat je op een relaxte manier samen tot een oplossing komt.
Het resultaat is super. We zijn heel tevreden.

Kees Tak design

Prima zaak, Kwaliteit materiaal, Deskundig personeel, Goede service

W. Reijs

Kastemakers-mensen vertalen onze wensen in kasten, denken mee en houden zich aan de afspraken. Zijn bereid iets extra's te doen.
Zeer tevreden

A Litjes

Gezocht naar een kast voor in een kleine kamer die ik wilde gaan gebruiken als opslagruimte. Uiteindelijk was het advies er een inloopkast met verlichting te plaatsen. Er was dus veel aandacht voor... Gezocht naar een kast voor in een kleine kamer die ik wilde gaan gebruiken als opslagruimte. Uiteindelijk was het advies er een inloopkast met verlichting te plaatsen. Er was dus veel aandacht voor mijn persoonlijke wensen, er werd meegedacht in praktische oplossingen. Dat vond ik heel prettig. Alles werd goed uitgelegd. De montage van de kast is door de medewerkers heel netjes uitgevoerd. Verpakkingsmateriaal ging weer keurig mee terug in de servicebus.
Als resultaat heb ik nu een kwalitatief hoogwaardig product en kan ik al mijn spullen kwijt in de kast. Ik ben er heel blij mee.

Nico Komen

Ik heb een zeer positieve ervaring met De Kastenmaker. Van het moment van bestelling tot de oplevering ging alles volgens afspraak. De kast werd keurig geplaatst en op aanwijzing van de monteurs... Ik heb een zeer positieve ervaring met De Kastenmaker. Van het moment van bestelling tot de oplevering ging alles volgens afspraak. De kast werd keurig geplaatst en op aanwijzing van de monteurs werd er zelfs geregeld dat de verlichting van de kast via het domotica gaat. Zeer vriendelijke en vakkundige monteurs !!

Ed & Susanne van Gelder

In meerdere stappen hebben wij ons nieuwe appartement door De Kastenmaker laten voorzien van een maatwerk TV meubel, inbouwkasten, kastenwanden en een Meister laminaatvloer. Vanaf de ontwerpfase tot... In meerdere stappen hebben wij ons nieuwe appartement door De Kastenmaker laten voorzien van een maatwerk TV meubel, inbouwkasten, kastenwanden en een Meister laminaatvloer. Vanaf de ontwerpfase tot en met de uiteindelijke montage zijn wij meer dan tevreden met deze onderneming en de diverse medewerk(st)ers. Ook de aanpassingen, die wij na de eerste ontwerpen toch nog wilden doorvoeren werden (uiteraard voor de definitieve opdracht) probleemloos verwerkt. Men luistert goed naar de klant en denkt in alle opzichten mee, met verrassende oplossing als resultaat. De leveringen en montage vonden geheel volgens de gemaakte afspraken plaats. De monteurs werken uiterst precies en laten na de montage schone ruimtes achter. Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen en zullen eventuele uitbreiding van onze bergruimtes op grond van onze positieve ervaringen bij De Kastenmaker in opdracht geven.