Thijs

Prettig bedrijf, komen afspraken na, uitstekende kwaliteit kasten. Ook deskundige, serieuze monteurs.
Na onze eerste kledingkast was er geen twijfel om later ook nog een garderobekast en boekenkast (tevens ombouw om verwarmingsunit) te laten maken.

Astrid Olmberg

Nadat ik in 2018 een prachtige kledingkast op maat en dito televisiemeubel had gekocht bij dit bedrijf, wist ik al dat voor een volgende bestelling ik terug zou keren. In 2020 heb ik weer twee... Nadat ik in 2018 een prachtige kledingkast op maat en dito televisiemeubel had gekocht bij dit bedrijf, wist ik al dat voor een volgende bestelling ik terug zou keren. In 2020 heb ik weer twee prachtige kledingkasten, een prachtige garderobe- en trapkast besteld met de kundige adviezen en ontwerpen van Jasper, het goede inmeten van Bas en de perfecte montage van Bram. Ik beveel dit bedrijf dan ook ten zeerste aan: professioneel, goede service en goed werk, top!

Willy

De kasten zijn keurig opgebouwd. Het eindresultaat is vlekkeloos.
De kasten zijn keurig opgebouwd. Het eindresultaat is vlekkeloos.
Er is nog extra inspanning gepleegd om een verwarmingsrooster in te bouwen. Is ook heel netjes gedaan. Alles volgens verwachting.
Deskundig personeel zowel in de ontwerpfase alswel in het opbouwen.

Na onze eerste aanschaf van een cd kast en dvd kast. Wisten we eigenlijk meteen dat onze boekenkast - opbergkast ook gemaakt zou gaan worden bij De Kastenmaker. Dit is inmiddels gebeurd. Nadat de... Na onze eerste aanschaf van een cd kast en dvd kast. Wisten we eigenlijk meteen dat onze boekenkast - opbergkast ook gemaakt zou gaan worden bij De Kastenmaker. Dit is inmiddels gebeurd. Nadat de kast weer de fantastische ontwerper Jasper kent en netjes gemonteerd door Bram en Bas. Zijn wij opnieuw verrast met het prachtige eindresultaat!

Marcel

Goede ervaringen met De Kastenmaker. Duidelijk en concreet advies over de maatwerkkast door Amy. Ook de telefonische contacten waren erg goed. Een vergissing in de maatvoering van de kast werd... Goede ervaringen met De Kastenmaker. Duidelijk en concreet advies over de maatwerkkast door Amy. Ook de telefonische contacten waren erg goed. Een vergissing in de maatvoering van de kast werd uitstekend opgelost. Aanrader !

Wat zijn wij ontzettend blij dat we dit bedrijf hebben leren kennen!
Wat zijn wij ontzettend blij dat we dit bedrijf hebben leren kennen!
Onze eerste aanschaf een cd kast en dvd kast. Prachtig ontworpen door Jasper en netjes gemonteerd door Bram. Fantastisch eindresultaat!

Klaas Muurling

Na een aantal bedrijven te hebben bezocht kozen we voor De Kastenmaker in HH-waard. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Meedenken met het ontwerp en goede adviezen deden ons beslissen ook de nieuwe... Na een aantal bedrijven te hebben bezocht kozen we voor De Kastenmaker in HH-waard. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Meedenken met het ontwerp en goede adviezen deden ons beslissen ook de nieuwe vloer bij hen te bestellen. Alles is nu gelegd en geplaatst, er werd rekening gehouden met al onze wensen. Leuke en nette monteurs die vlot konden werken en kleine verbeteringen ook meteen doorvoerden. We hebben een prachtige kastenwand op een degelijke PVC-vloer.Blij verrast met een mooie bos bloemen nu de klussen erop zaten !!!! Wij zijn heel tevreden over het gehele scala van werkzaamheden, van advies en uitvoering. Van harte aanbevolen !!!!!

SV Kodokan (voorzitter)

Goede communicatie, flexibel in het wijzigen van afspraken en ook kast en wand zijn vakkundig geplaatst

Broersen

Hoge kwaliteit kasten.