Leo en Annemieke van der Hof

Wij hebben twee kasten laten ontwerpen en plaatsen, door de kastenmaker.nl. Wij zijn zeer te vrede over het eindresultaat. De laminaatvloer en de plinten zijn perfect geplaatst en afgewerkt.... Wij hebben twee kasten laten ontwerpen en plaatsen, door de kastenmaker.nl. Wij zijn zeer te vrede over het eindresultaat. De laminaatvloer en de plinten zijn perfect geplaatst en afgewerkt. Afspraak is afspraak, zeer vriendelijk- en vakkundig personeel. Kortom een aanrader.

Carola

Wij hebben door de Kastenmaker een aantal projecten laten plaatsen. Vanaf het ontwerp tot en met het plaatsen is alles plezierig en deskundig verlopen. Vakmensen. Er blij met onze garderobe,... Wij hebben door de Kastenmaker een aantal projecten laten plaatsen. Vanaf het ontwerp tot en met het plaatsen is alles plezierig en deskundig verlopen. Vakmensen. Er blij met onze garderobe, kastenwand, inloopkast, werkplek en tv meubel. Hartelijk dank Bas, Bart, Jasper en Bram!

Hans Bakker

Bijna 3000 euro betaald voor een boekenkast. De kast bleek bij plaatsing niet in/bij ons huis te passen, alles sloeg uit het lood door de verhoudingen, hij was gewoon te groot. Dat was een... Bijna 3000 euro betaald voor een boekenkast. De kast bleek bij plaatsing niet in/bij ons huis te passen, alles sloeg uit het lood door de verhoudingen, hij was gewoon te groot. Dat was een inschattingsfout van ons, maar had door de kastenmaker die de kast heeft ingemeten en ontworpen ook opgemerkt en vermeden kunnen worden. Daarnaast sloot de kast niet aan op de schuine wanden van ons oude huis, er zaten kieren tussen. De kast is de kastenmaker opgehaald en heeft een halfjaar te koop gestaan in de winkel, zonder succes. We kunnen de kast zelf thuis niet kwijt, dus hebben 'm daar gelaten, hopelijk dat er onderdelen gerecycled kunnen worden. Tenminste, dat hebben we voorgesteld, maar op dat aanbod hebben we niets meer gehoord. Communicatie over het hele gebeuren was sowieso ondermaats. Geen empathie, alleen maar "ik heb me aan de afspraken gehouden". Tuurlijk, klopt, maar wij zijn nu 3000 euro kwijt en staan nu met lege handen. Dan mag je als kastenmaker op zijn minst zeggen dat je het vervelend voor ons vindt.

Reactie De Kastenmaker:

Bedankt voor uw review. Het spijt ons te horen, dat u zo'n frustrerende ervaring heeft gehad. We stellen het daarom zeer op prijs dat u dit probleem onder de aandacht hebt gebracht. Graag delen wij... Bedankt voor uw review. Het spijt ons te horen, dat u zo'n frustrerende ervaring heeft gehad. We stellen het daarom zeer op prijs dat u dit probleem onder de aandacht hebt gebracht. Graag delen wij het verhaal vanuit ons perspectief.
De gewenste kast is samen met Dhr. Bakker en één van onze stylisten ontworpen. Het ontwerp is in goed overleg en naar de wensen van Dhr. Bakker uitgewerkt in de showroom. Er is een mooi, compleet ontwerp uit naar voren gekomen. Tot in detail verzorgd met alle afmetingen en afwerking.
Na een akkoord van Dhr. Bakker is de eigenaar van de kastenmaker de kast gaan inmeten. Hierbij kwam naar voren dat het huis niet recht en waterpas is. Er is een oplossing aangedragen in de vorm van passtroken naast de kast. Die zouden de kier tussen de schuine wand en de kast minimaliseren. Zo’n kier is helaas niet geheel weg te werken, dit omdat hout niet te boetseren is zoals klei. Desalniettemin kon volgens ons zo wel een nette plaatsing worden gerealiseerd. Daarnaast vond de eigenaar de kast qua afmetingen en stijl in het huis passen, anders had hij dit opgemerkt. Het blijft dan ook een kwestie van smaak.
Kort na het installeren liet Dhr. Bakker weten de kast niet mooi in zijn huis te vinden staan. We hebben direct en in goed overleg afgesproken de kast terug te halen. We hebben de kast een half jaar tentoongesteld in onze showroom voor een afgesproken bedrag met de klant. Tevens hebben wij op social media en marktplaats geadverteerd zonder dat daar nuttige reacties op kwamen van potentiële klanten. Daarom hebben we tussentijds ook niet gereageerd naar de klant. Achteraf hebben we per mail aangeboden de kast terug te bezorgen, zodat Dhr. Bakker de kast wellicht zelf zou kunnen doorverkopen of een ander doel geven. Dhr. Bakker zag hier vanaf.
Het blijft heel vervelend voor de uiteindelijke afloop, maar naar ons idee is er vanuit ons voldoende medewerking verleend om tot een goed einde te komen.

Ben en Elly van de Ruit

Tv kast naast de open haard deels zelf ontworpen deels afgekeken. Toen de kast geplaatst was waren we teleurgesteld (eigen schuld)Bas gebeld, kwam gelijk langs. E,e,a werd, na goed advies, de... Tv kast naast de open haard deels zelf ontworpen deels afgekeken. Toen de kast geplaatst was waren we teleurgesteld (eigen schuld)Bas gebeld, kwam gelijk langs. E,e,a werd, na goed advies, de volgende dag aangepast, zonder extra kosten!! Wij hebben nu een mooie tv kast van goede kwaliteit en zijn er dan ook zeer tevreden over. De service was top!!

Tim

Fenomenaal, uitzonderlijk maatwerk!
Van afspraak is afspraak, het stukje meedenken en aanpassen tot het installeren aan toe.
Ik ben heel tevreden met het eindresultaat en het heeft mijn...
Fenomenaal, uitzonderlijk maatwerk!
Ik ben heel tevreden met het eindresultaat en het heeft mijn verwachtingen overstegen.

Van santen

Prima!
Prima!
Na prettig overleg is een prima kast geleverd. Geheel volgens "speciaal" (deels eigen) ontwerp en naar tevredenheid. Ook het plaatsen / monteren ter plekke verliep goed. We zijn heel tevreden.

Xander

Bas heeft ons goed geadviseerd in de winkel. Daarna hebben we nog veel wijzigingen doorgegeven voordat we bij de uiteindelijke offerte kwamen. De communicatie was steeds uitstekend en de Kastenmaker... Bas heeft ons goed geadviseerd in de winkel. Daarna hebben we nog veel wijzigingen doorgegeven voordat we bij de uiteindelijke offerte kwamen. De communicatie was steeds uitstekend en de Kastenmaker bleef flexibel. Uiteindelijke levering toch gelukt net voor de Kerst. Bij de montage zaten er een paar dingetjes tegen en moest er een onderdeel worden nabesteld. Gelukkig kwam Bas zelf opnemen wat er precies nog moest gebeuren. Bij de nalevering heeft de monteur alle afwerk-dingetjes prima in orde gebracht en ziet het er allemaal perfect uit. Bas kwam zelf ook nog even kijken of het allemaal naar tevredenheid verliep en bracht ook nog even een bos bloemen mee voor het ontstane ongemak. Dat is nou klantenservice zoals je die zelden meer ziet! We zijn erg blij met onze boekenkasten en de inloopkast.

J kroon

Wat een feest om met dit bedrijf zaken te doen. Zo professioneel. Van het uitzoeken van de kast tot het plaatsen!!! Een en al lof. Bedankt voor de goede service. Voor iedereen een aanrader.

Jeroen Stam

Wij zijn zeer tevreden !