Els

TOP SERVICE,
Afgelopen week heeft Bram de laatste verbeterpuntjes aangebracht bij mijn prachtige wandmeubels, nu helemaal dik tevreden!

Nikita Overschie

Fijn dat ik mijn ideeën bij jullie realiteit kunnen maken, het eindresultaat was precies zoals hoe ik het me voorstelde! Wanneer er maatwerk nodig is dan wordt dit erg netjes aangepast.

Familie van der Veen

Tijdens het inbouwen van onze kast half december is er een koelkast deur beschadigd geraakt. Dit hebben de mensen van De Kastenmaker probleemloos en zonder gedoe opgelost door deze deur gratis te... Tijdens het inbouwen van onze kast half december is er een koelkast deur beschadigd geraakt. Dit hebben de mensen van De Kastenmaker probleemloos en zonder gedoe opgelost door deze deur gratis te vervangen. Een dikke pluim voor deze service ! We kunnen nu 100% gaan genieten van onze prachtige kast

J. de Bruin

Mooie kast en keurig geplaatst. Monteur dacht serieus mee met klant hoe eventuele aanpassingen uit te voeren.

S James

Amazing product and service

Floor Scheffer

Uitermate tevreden over de geplaatste kastenwanden en deuren

Annemarie

Zeer kundig en snelle montage, prima service

Veltman

Kundig, netjes, behulpzaam en zeer vriendelijk. Top service.

Els

De medewerkers van de kastenmaker hebben een top job voor mij verricht.
De medewerkers van de kastenmaker hebben een top job voor mij verricht.
Nick heeft samen met Jasper drie prachtige ontwerpen gemaakt. Eén voor een garderobe kast, één voor een spiegelkast in de badkamer en één voor een kledingkast om een raam heen.
Gisteren en vandaag hebben Bram en Barry alles naar volle tevredenheid gemonteerd.

Joost

Wij hebben in overleg met Bart een kast getekend: boekenkast, met onderin kastjes en laden, met ook een uitsparing voor de muziekinstallatie en draaitafel. Het ontwerp was supermooi, daarna de... Wij hebben in overleg met Bart een kast getekend: boekenkast, met onderin kastjes en laden, met ook een uitsparing voor de muziekinstallatie en draaitafel. Het ontwerp was supermooi, daarna de opmeting en uiteindelijk in een dag de opbouw. En ook het eindresultaat is geweldig en maakt onze woonkamer af. Wij zijn heel erg tevreden, ook over het meedenken en aansluiten van alle kabels en snoeren (die nu "uit beeld" zijn). Goede service en behulpzame mensen!