Nicole

Super fijn bedrijf, goede en duidelijke uitleg bij je vragen over de op maat gemaakte kast door de medewerkster. Montage ook super netjes gedaan. Wij zijn zeer tevreden over het product.

J.C.C. Polak-Oudshoorn

Na lekkage fantastisch en snel geholpen met het opnieuw in elkaar zetten van onze prachtige boekenkast.

H. Vos

Prachtige ruime schuifdeurkast van hoge kwaliteit. Soft close is een fijne extra. Dit is de 2e kast die we door de Kastenmaker hebben laten plaatsen. Goede uitleg in de showroom en vriendelijke en... Prachtige ruime schuifdeurkast van hoge kwaliteit. Soft close is een fijne extra. Dit is de 2e kast die we door de Kastenmaker hebben laten plaatsen. Goede uitleg in de showroom en vriendelijke en vakkundige monteurs die de kast hebben geplaatst.

Karin S

Voorbereiding en uitvoering worden met de grootste zorg gedaan. Materialen zijn van hoge kwaliteit, dit alles vergezeld door een uitstekende service. Resultaat: prachtige jaloezieën en kasten die... Voorbereiding en uitvoering worden met de grootste zorg gedaan. Materialen zijn van hoge kwaliteit, dit alles vergezeld door een uitstekende service. Resultaat: prachtige jaloezieën en kasten die elke dag weer blij maken!

Rosita D'Ambrosio

Met Daphne diverse keren de offerte besproken, inmeten ging voorspoedig en de uitvoering door 2 monteurs ging rustig en met aandacht. Eindresultaat: een prachtige schuifdeurkast waar ik lang plezier... Met Daphne diverse keren de offerte besproken, inmeten ging voorspoedig en de uitvoering door 2 monteurs ging rustig en met aandacht. Eindresultaat: een prachtige schuifdeurkast waar ik lang plezier van zal hebben.

Familie van Weel

Dit is de derde keer dat wij kasten bestelden bij de Kastenmaker.
En weer vakwerk, fijne medewerkers die alles tot in de puntjes verzorgen.
We zijn er erg blij mee en ook met de geplaatste...
Dit is de derde keer dat wij kasten bestelden bij de Kastenmaker.
En weer vakwerk, fijne medewerkers die alles tot in de puntjes verzorgen.
We zijn er erg blij mee en ook met de geplaatste glazen schuifwand.

Paul B

We zijn ontzettend blij met het prachtige ontwerp van de kledingkasten en de dubbele industriële schuifdeur die de kastenmaker voor ons heeft gemaakt.
Het creatieve talent van Jasper en oog...
Het creatieve talent van Jasper en oog voor detail hebben gezorgd voor een ontwerp dat perfect past bij onze wensen. De kledingkasten zijn niet alleen functioneel, maar ook esthetisch mooi en aantrekkelijk. We zijn erg blij met hoe ze in onze ruimte passen.
Het vakmanschap en de professionaliteit van Bram en Jet tijdens de installatie was werkelijk bewonderenswaardig. Het was duidelijk dat ze met veel precisie en zorg te werk gingen. De kasten en de industriële deur zijn perfect geplaatst, en het eindresultaat overtreft onze verwachtingen. Het is niet altijd gemakkelijk om vakmensen te vinden die zowel kwaliteit als service bieden. Deze aspecten waren voor 100% aanwezig, en we zijn blij dat we gekozen hebben voor de kastenmaker.

Fam. Christiaan

Zeer tevreden over de producten en de afwerking, levering

Monique van Duivenvoorde

Fantastisch! Vooraf in de showroo goed onze wensen kenbaar gemaakt. Vervolgens komen zij inmeten. Het in elkaar zetten van de boeken-en vitrinekast is heel keurig gedaan.

Frank Kaandorp

Keurige aanpak professionals