Eefjes

Prima werk geleverd. Aardig en vakkundig personeel.

Fam. Podt

Van het begin (het bespreken in de showroom van onze wensen) tot het eind (het plaatsen van de inbouwkast) is alles prima verlopen. Deskundig advies en een hardwerkend team bij het plaatsen. Prima!

Wendy Verver

In één woord fantastisch!

Mol

Kastenstelling zelf gemaakt in de garage.
De Kastenmaker heeft de schuifwand er voor geplaatst,wij zijn zeer tevreden over het resultaat.

Fam. Diekerhoff

Als je een kast nodig hebt, zit je bij de kasten maker heel erg goed, wij hebben ons huis vol met hun schuifkasten,en een schuifdeur zijn daar heel erg tevreden over, goede adviezen, prima nazorg,... Als je een kast nodig hebt, zit je bij de kasten maker heel erg goed, wij hebben ons huis vol met hun schuifkasten,en een schuifdeur zijn daar heel erg tevreden over, goede adviezen, prima nazorg, en vriendelijk personeel top!!!

Nikay

Prachtig maatwerk geleverd! Zeer tevreden

B. Kapteijn

Heel tevreden

Marc

We hebben in ons nieuwe appartement drie prachtige kasten. Het plaatsen ging netjes en snel. Het leggen van de pvc vloer ging gepaard met wat hobbels, maar uiteindelijk is alles keurig en op tijd... We hebben in ons nieuwe appartement drie prachtige kasten. Het plaatsen ging netjes en snel. Het leggen van de pvc vloer ging gepaard met wat hobbels, maar uiteindelijk is alles keurig en op tijd opgelost. Kers op de taart is de prachtige stalen deur in onze hal/keuken. Het is een plaatje! We zijn erg tevreden over de Kastenmaker!

Marion van Dijk

Goede ervaring met dit bedrijf, goede ideeën geopperd en schuine kast is naar alle tevredenheid in gebruik genomen

Ruud Bakker

Allereerst prima ontvangst in showroom gehad , meerdere keren geweest en netjes geholpen en prima oplossingen bedacht door Jasper.
De kasten en bureau zijn inmiddels geplaatst en het resultaat...
De kasten en bureau zijn inmiddels geplaatst en het resultaat is nog mooier dan op de tekeningen.
Dikke aanrader dit bedrijf, qua service, sales, nakomen afspraken , netheid/nauwkeurigheid bij het plaatsen!!