Gijsbers

Goede service, vakkundig personeel, resultaat perfect, zeer tevreden klant

M.B.

Keurig geholpen. Goed meegedacht. Eindresultaat is erg mooi geworden.

Niels Seuren & Wouter Wigbers

Goed advies bij de aanschaf, nemen uitgebreid de tijd en installatie verloopt zeer secuur en perfecte after sales.

Jan

Inloop garderobekast met aangebouwde vakkenkast ontworpen en gemonteerd door de Kastenmaker. De kasten zijn zeer professioneel opgebouwd en van zeer goede kwaliteit.

Kees Schothorst

We hebben sinds 3 jaar ervaring met De Kastenmaker en zijn zeer tevreden over de service, ontwerp mogelijkheden en de professionaliteit van de medewerkers. Je start met een eigen conceptontwerp maar... We hebben sinds 3 jaar ervaring met De Kastenmaker en zijn zeer tevreden over de service, ontwerp mogelijkheden en de professionaliteit van de medewerkers. Je start met een eigen conceptontwerp maar krijgt dan een gedetailleerd ontwerp plus een aantal opties die over het algemeen beter zijn dan je eigen concept.
In overleg komt er dan een eindresultaat waar we erg tevreden over waren. Afspraken worden goed nagekomen en de samenwerking was plezierig en attent. De kwaliteit van het eindproduct was perfect met degelijk materiaal.

Marjolijn Kuijlenburg

Ze werken zeer netjes, denken mee, vriendelijke mensen en er is zeer veel mogelijk.

Familie Renkers

Na wat opstartproblemen met betrekking tot terugbellen, afspraak maken en sturen van offerte zijn we uitstekend geholpen. Ze hebben zowel onze inloopkast ontworpen en geinstalleerd (super goed door... Na wat opstartproblemen met betrekking tot terugbellen, afspraak maken en sturen van offerte zijn we uitstekend geholpen. Ze hebben zowel onze inloopkast ontworpen en geinstalleerd (super goed door Bram gedaan!) als onze kast in de hal.

Marije Reijs

Dit is het tweede review, dat we schrijven. Ook staat dit bedrijf klaar, wanneer je een ander probleem voorlegt. Jij bent hun klant en dan zijn ze er voor je en denken mee. In dit geval betrof het... Dit is het tweede review, dat we schrijven. Ook staat dit bedrijf klaar, wanneer je een ander probleem voorlegt. Jij bent hun klant en dan zijn ze er voor je en denken mee. In dit geval betrof het een aanpassing van een keuken. In hun netwerk kennen ze altijd wel een schaap met 1000 poten , die dit dan komt oplossen. Dit schaap was in dit geval Kees Tak, die als zzp-er voor de Kastenmaker werkt: zeer vakkundig, van oorsprong een scheepsmeubelmaker en nu als " interior designer" klussen doet. Aan te bevelen bij verbouwingen of nieuwbouw. Een man met veel aandacht voor het kleinste detail!

Jos tB

Op zoek naar tv meubel werden we verrast hoeveel mogelijkheden er zijn. Na diverse tekeningen de kast besteld en tevens tegelijk een afspraak gemaakt wanneer de kast werd opgehangen. Alles is zeer... Op zoek naar tv meubel werden we verrast hoeveel mogelijkheden er zijn. Na diverse tekeningen de kast besteld en tevens tegelijk een afspraak gemaakt wanneer de kast werd opgehangen. Alles is zeer goed verlopen en nu genieten we van het geheel.

Anuschka

Zeer positieve ervaring! Jasper heeft goed meegedacht met de indeling van onze garderobekast (op zolder, schuine wanden). Fijn om in 3D mee te kunnen kijken bij het ontwerp. Nuttige tips en... Zeer positieve ervaring! Jasper heeft goed meegedacht met de indeling van onze garderobekast (op zolder, schuine wanden). Fijn om in 3D mee te kunnen kijken bij het ontwerp. Nuttige tips en adviezen. Montage netjes en correct uitgevoerd.