Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Wiericx. W.A.J.M.

Goede duidelijke website, reactie op vragen snel en accuraat.

Snelle reactie bij vragen, snelle levering.

Klein

Zeer positief

Snelheid van de geleverde producten en uitstekende technische hulp.

J van zijl

Zeer service gericht

Ja snelle service

Ben zeer vriendelijk geholpen

Hulpvaardig en deskundig

Mijn ervaringen zijn positief wat de opener betreft. De meegeleverde telefoonmodule hebt ik nog steeds niet kunnen activeren. Ik ben echter nog niet in de gelegenheid geweest om hierover contact met... Mijn ervaringen zijn positief wat de opener betreft. De meegeleverde telefoonmodule hebt ik nog steeds niet kunnen activeren. Ik ben echter nog niet in de gelegenheid geweest om hierover contact met jullie op te nemen. Hoe de service en hulpvaardigheid hiervan is, kan ik dus nog niet beoordelen.

De poortopener werd zeer snel per post geleverd. Een telefoontje om extra hulp bij het plaatsen van de opener zelf werd tevens snel en correct opgepakt.

De poortopener is per post geleverd op een dag dat ik zelf niet thuis was. De opener is hierdoor afgegeven bij de buren zonder dat er bij mij hiervan een schrijven in de bus is gedaan. Gezien de... De poortopener is per post geleverd op een dag dat ik zelf niet thuis was. De opener is hierdoor afgegeven bij de buren zonder dat er bij mij hiervan een schrijven in de bus is gedaan. Gezien de prijs van de poortopener vind ik dit niet correct. Indien mijn buren niet uit zichzelf het pakket aan mij hadden overhandigd dan had ik helemaal niet geweten dat deze al geleverd was. Ik heb dit vlak na levering ook al telefonisch aan jullie bericht.

A. Snijders

Super tevreden over dit bedrijf.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf ook na 7 jaar nog prima geholpen.

Ben dik tevreden zoals het nu gaat.

Andre

Goede service

heel snel antwoord op mijn mail

Thomashuis Delft Centrum/Herbergier Delft

Goed, duidelijke communicatie en informatie

communicatie

Zeer goed!

Goed advies, snelle levering en uitstekende service!!

Kan geen punten verzinnen, zelden zo fijn geholpen