Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

N. Heeremans

Wat een topservice! Zelf op tijden dat het bedrijf was gesloten hebben ze mij nog kunnen assisteren. Dit maak je niet vaak mee. Ik kan hen aan iedereen aanbevelen.

Service en assistentie.

Geen!

Marcel Boreas

Was voor mijn 2 poorten nogal ingewikkeld ivm afmetingen naast de poorten. Maar Robin heeft een perfecte oplossing voor mij gevonden.

Snelle levering en altijd klaar staan om een antwoord te geven. Perfect en bedankt Robin.

Nvt

Peter Hermans

Na blikseminslag moest ik een nieuwe, kreeg goed advies, een nieuwer type. Was voor mij iets lastig in te stellen, maar met de telefoon aan het oor kreeg ik wat tips, en alles werkt goed. Dank, Robin

Vlot bereikbaar, wist precies wat schelen

Niet echt, of het zou moeten zijn dat je via facetime of zoiets mee zou kunnen kijken bij een klant die niet zo goed kan uitleggen?

De Cramer

Nog nooit mee gemaakt antwoord onmiddellijk op gestelde vragen!!

Vriendelijkheid en bereikbaarheid!!

Ik zou het echt niet weten !!

AGM Pieper

Voor mijn ma dit bedrijf gebeld voor het slecht sluiten van het dubbele hek.
Zeer vriendelijk tewoord gestaan ondanks dat ik erachter kwam dat het al 17:40 uur was op de vrijdag!
Degelijke...
Voor mijn ma dit bedrijf gebeld voor het slecht sluiten van het dubbele hek.
Degelijke uitleg gehad voor het resetten en werking van het hek, echt top!
Later nog een keer contact gehad voor het inleren vd afstandsbedieningen.

Super service, vriendelijk en duidelijk.
Zeker een aanrader!

Ga zo door!

AGMP

Echt een heel sociaal en prima contact gehad, en dat nog op vrijdagmiddag om 17:35. Ik had de tijd even niet in de gaten omdat ik voor mijn moeder probeerde haar automatisch sluitend hek weer aan de... Echt een heel sociaal en prima contact gehad, en dat nog op vrijdagmiddag om 17:35. Ik had de tijd even niet in de gaten omdat ik voor mijn moeder probeerde haar automatisch sluitend hek weer aan de praat te krijgen, omdat het hek niet meer dicht ging, en zij daar geen goed gevoel over heeft omdat mijn vader in een verzorgingstehuis is opgenomen, dus zij alleen is.
Ik contact opgenomen, meneer neemt op en ik besef o nee het is al weekend, toch voortreffelijk tewoord gestaan en het hekwerk gereset dmv aanwijzingen via WhatsApp.
s'maandag nog geappt voor het opnieuw inleren van beide afstandsbedieningen, zeer duidelijk vriendelijk en met geduld.
Van mij krijgen ze een dikk 9,9 !!!

Alles

Is gewoon TOP!!!

Luuk

Goede service bij het uitdenken van een oplossing voor mijn probleem.

Duidelijke communicatie, goed verwachtingsmanagement.

Nvt

John van Zwieten / VvE Esther Vergeerstraat te Schiedam

Zes deurautomaten DA1100 met de nodige drukknopen en sleutelschakelaars gekocht

Zeer communicatief en tevens zeer behulpzaam bij vragen
Snelle levering en goede nazorg
Een extra geleiderail of een relais met duidelijke handleiding was geen enkel probleem

Kan er geen bedenken

Piet de Haan

Goede materialen en snelle levering

Zeer goede adviezen en ondersteuning

Handleidingen moet alles in de Nederlandse taal

Halman

Goed bedrijf

Snelle reacties

Motoren zijn wat lawaaiig! Had ze stiller verwacht