Veel assortiment snelle levering

Zeer snelle levering

Het is al weer enige dagen of misschien wel een week geleden dat ik de bestelling laatste. Het is dan lastig om precies mijn ervaringen weervoor de geest te halen.

Correcte levering

Bestelling nog niet ontvangen. Niet thuis als levering komt. Geven ook geen tijdstip op. Zonde dat men 2x komt. Heb briefje op mijn deur gehangen dat zever pakket 100m terug mochten afleveren bij... Bestelling nog niet ontvangen. Niet thuis als levering komt. Geven ook geen tijdstip op. Zonde dat men 2x komt. Heb briefje op mijn deur gehangen dat zever pakket 100m terug mochten afleveren bij mijn ouders, dir is niet gebeurd. Zou een mail krijgen waar ik mijn pakket kan gaan afhalen. Voorlopig nog geen mail gezien.
Dit zou allemaal beter georganiseerd kunnen worden.
Bijvoorbeeld met sms, uur voor aflevering

Reactie De Gezondheidslijn:

Het pakketje werd na verzending de volgende dag al in België aangeboden: er was niemand thuis. De volgende dag werd het weer opnieuw aangeboden, deze dag was ook niemand aanwezig. De bestelling is... Het pakketje werd na verzending de volgende dag al in België aangeboden: er was niemand thuis. De volgende dag werd het weer opnieuw aangeboden, deze dag was ook niemand aanwezig. De bestelling is inmiddels tot tevredenheid bij de klant afgeleverd.
Reactie in de email: Aangekomen!!!! Dank U!

Product gemakkelijk kunnen opzoeken.

Eerste keer een bestelling geplaatst en tot volle tevredenheid is dit geleverd.

Online bestelling zonder problemen

Gunstige prijzen en uitgebreid assortiment en snelle levering zoals beschreven.