Uw arrangement
Service
7.8/10
Zalen
Prijs/kwaliteit

Anoniem (jammer dat er geen mogelijkheid van nvt is opgenomen+ 4 x dezelfde vraag)

We hebben diverse feesten/etentjes bij jullie gehad.

Recensie

We hebben een fijne bruiloft bij jullie mogen vieren. Ook alle dag- en avondgasten waren erg positief!

Recensie

Onze bruiloft gehouden in De Essenburcht. Alle optie waren bespreekbaar. Alles verliep vlekkeloos. Goed eten en genoeg te drinken. Personeel is allemaal even vriendelijk.

LTO/VVK

Recensie

Mooie zaal. Goed geluid. Aardig personeel. Zeker een aanrader om bijeenkomsten te houden. Bereikbaarheid is een minpuntje.

Tineke Terpstra

Recensie

We hebben geen gebruik gemaakt van de zalen. Doordat het feest plaats vond in de molen was het voor de ene persoon die alles moest runnen heel hard werken en dat heeft ze gedaan zowel buiten als... We hebben geen gebruik gemaakt van de zalen. Doordat het feest plaats vond in de molen was het voor de ene persoon die alles moest runnen heel hard werken en dat heeft ze gedaan zowel buiten als binnen.Er was ook wat ruimte tekort om alles goed n te zetten maar daar kon Essenburcht niets aan doen.

Vebakowosz

Recensie

We zijn heel tevreden over de catering e.d. rond studiedagen e.d., zowel qua organisatie als verzorging.

gert en maaike van leeuwen

Dochter heeft er gewerkt
zelf een feest gegeven
moeder 2 x een feestje gegeven
en daar vaak van andere iets gehad

A.Keijzer-Stolk

Het is het dorpshuis en heeft allerlei voorzieningen.

Recensie

het eten werd heel laat opgediend.

M.ploeg

Recensie

Wij hebben een super leuke verjaardag gehad,alles was in de puntjes geregeld met dank aan de essenburcht

(Zie vorige vraag)

Recensie

Mooie zaal, fijne bediening, in de buurt.