Uw arrangement
Zalen
Prijs/kwaliteit

Willie van Dijk

Recensie

Catering prima verzorg op ons feest. De vrouwen van de bediening zijn heel werkzaam, houden alles goed in de gaten, zijn vriendelijk, overleggen goed! Wat mij betreft een dikke 9

Nico Lokhorst / Campus Installatie Techniek Barneveld

Recensie

Wij zijn bijzonder tevreden, en zij gaan de BBQ volgend jaar zeker weer verzorgen. De Essenburcht heeft onze BBQ verzorgt voor onze medewerkers bij het begin van de bouwvak vakantie.
Alles piekfijn geregeld door de Essenburcht.
Personeelsvereniging Campus Installatie Techniek Barneveld.

Idem dito

Recensie

Goede service, vriendelijke bediening, positieve prijs/kwaliteit verhouding

A

Recensie

Altijd een feestje om bij Kees en zijn personeel te zijn. Altijd alles goed verzorgd. Eten erg goed.

Denise

Ik ken de Essenburcht door verschillende feesten/verjaardagen.

Recensie

Wij hadden een bbq arrangement laten verzorgen door de Essenburcht en waren hier erg tevreden over! Er werd snel geantwoord op vragen, goede service en klantvriendelijk! Zeker een aanrader!

Alwin en Florianne Mulder

Algemeen bekend in Kootwijkerbroek en vaker feest gehad in De Essenburcht

Recensie

Op 16-06-2017 hebben wij onze bruiloft gevierd.
Het eten was erg lekker en goed verzorgd.
En het feest s' avonds was ook goed geregeld, lekker hapjes en drinken enzovoorts

////

Teun en Lies van de Werfhorst

Het was altijd super!!!!
Zeker dertig keer geweest met familie en vrienden.
Ook dit jaar nog ook nu was het weer geweldig.
Groet Teun en Lies

Roel & Wilja Methorst

Idem

Recensie

Wij hebben onze 25 jarige bruiloft bij jullie gehouden en zijn vol lof over zowel de bediening het eten en de locatie