Lucas

Aanleg en vervolgens uitbreiding zonnepanelen

Flexibel en oplossingsgericht

Ak

Zeer betrouwbaar goed bedrijf

offerte de zelfde dag nog gekregen, montage binnen 2 weken. topper!

Michael Hoogenboom

Zeer tevreden over De Eilanden Installatie Techniek (DEIT). Na het aanvragen van een offerte ontving ik deze binnen 1 werkdag. Vervolgens telefonisch contact opgenomen met DEIT en door advies van de... Zeer tevreden over De Eilanden Installatie Techniek (DEIT). Na het aanvragen van een offerte ontving ik deze binnen 1 werkdag. Vervolgens telefonisch contact opgenomen met DEIT en door advies van de werknemer gekozen voor een andere, goedkopere cv-ketel.
Na opdrachtverstrekking direct een afspraakvoorstel ontvangen.
Installatie door (naam monteur niet onthouden) monteur ging prima! Na de montage een duidelijke uitleg gekregen over o.a. het bijvullen van de installatie en over onderhoud aan de vuilafscheider wat ik zelf kan uitvoeren.
Thermostaatje gekoppeld aan de WIFI en instellen van de app op de telefoon was ook zo geregeld!

Kortom, zeer tevreden over de gehele gang van zaken!!

Duidelijke offertes. Klantgerichte aanpak. Vakkundig advies & montage van c-ketel, duidelijke communicatie.

N.L. Mookhoek, Noordendijk 119, 3311 RN Dordrecht

Uiterst tevreden met de communicatie, offerte en montage van de CV Remeha Tzerra Ace 28C.

Afspraken, transparante duidelijke offerte, prima vak-monteur (Roman) die hard werkte, vriendelijk en behulpzaam was.

Bram Kotvis

27 januari zonnepanelen geplaatst door Jimmy en Karel. Jonge meedenkende installateurs, hebben hun werk keurig uitgevoerd.

bedrijf gaat in op vragen of onduidelijkheden die de klant aangeeft. Beloofde zaken zijn in ons geval zeker waargemaakt.

p.maaskant

Efficiente plaatsing.Bekwame monteurs.geen obstakels of onverwachte problemen.

Kwaliteit en professionele kennis van zaken

Van velzen

Snel geleverd

Stef de Bruin

Professioneel, vriendelijk, ervaren

Petermeijer

Snel en vakkundig geplaatst

Weijers

Geen klachten, prima ketel voor een mooie prijs

Duidelijke offerfe, relatief snel geleverd