Kraaijeveld

Redelijk positief

komen afspraken na

J.J. van den Driest

Prima, alles verliep volgens planning

stiptheid, klantvriendelijkheid

fam. de Jong uit Zierikzee

Een dikke pluim voor de monteurs Job en Mark. De zonnepanelen zijn netjes volgens plan geplaatst, en ondanks wat tegenslag met het aanleggen van de bekabeling, bleven de monteurs vrolijk, en hebben... Een dikke pluim voor de monteurs Job en Mark. De zonnepanelen zijn netjes volgens plan geplaatst, en ondanks wat tegenslag met het aanleggen van de bekabeling, bleven de monteurs vrolijk, en hebben ze er een mooi geheel van gemaakt. Top, ga zo door !

oplossingsgericht en zeer netjes gewerkt.

Ter Haar

Deze laatste keer stukken minder dan de vorige keren. Ben niet echt blij. Niet echt netjes gewerkt en ook na 2de bezoek niet netjes afgewerkt. Geen reactie op mail gehad ook waarin ik mijn zorgen... Deze laatste keer stukken minder dan de vorige keren. Ben niet echt blij. Niet echt netjes gewerkt en ook na 2de bezoek niet netjes afgewerkt. Geen reactie op mail gehad ook waarin ik mijn zorgen uitte

Vriendelijk, dat wel.

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Beste mevrouw Ter Haar,
Beste mevrouw Ter Haar,
Bedankt voor uw feedback. De monteur had inderdaad de eerste keer een verkeerde plakplaat bij zich. Daarnaast miste er nog twee afwerkkapjes. Ook de vingers op de zwarte afwerkgoot had de monteur even moeten afnemen. We begrijpen dat het vervelend voor u is als klant, dat we de dag van montage het werk niet in één keer konden opleveren. Onze excuses voor dit ongemak. We hebben inmiddels een vervolgafspraak met u gemaakt, om de laatste puntjes naar tevredenheid met u op te lossen.

Ton de Bruin

Betrouwbaar en komt alle afspraken stipt na

vertrouwd en goede srvice

kuipers

A.Markus

Goed. Komt afspraken na. Medewerkers zijn beleefd. Gezien het hack probleem van de omvormer naar wifi heb ik twijfels over de veiligheid. Wordt/ is de omvormer voorzien van beveiligings updates?

Prijs- kwaliteit.

Jos Pott

Buiten de zeer late levering, zeer tevreden

Alles uiteindelijk op de afgesproken (uitgestelde) datum van levering keurig geïnstalleerd.

E.Haak

Snel en vakwerk !