J.Sikkema

Onderhoudsbeurt ketel als onderdeel van een onderhoudscontract De eerste keer kwam een correcte monteur, die zorgvuldig en netjes het onderhoud heeft uitgevoerd. Reed in een auto van het bedrijf,... Onderhoudsbeurt ketel als onderdeel van een onderhoudscontract De eerste keer kwam een correcte monteur, die zorgvuldig en netjes het onderhoud heeft uitgevoerd. Reed in een auto van het bedrijf, dus ik neem aan dat het toen een eigen monteur was.
Deze keer echter kwam er een monteur in een eigen bus en met een shirt van een ander installatie bedrijf. Blijkbaar een zzp er aan wie het klusje was uitbesteed. Voordat hij begon , wist deze meneer te vertellen dat de ketel vervangen moest worden omdat hij oud was. Dit heeft hij diverse keren herhaald en blijkbaar was dat het enige dat hij kon zeggen, want een gewoon gesprek was niet met hem te voeren. Hij had duidelijk geen ervaring met deze ketel, want het belangrijkste punt van aandacht, afvoer condenswater heeft hij niet schoongemaakt. Terwijl ik in de veronderstelling was dat hij zijn gereedschap naar de bus bracht om daarna nog even de gemaakte troep op te ruimen, stapte hij in de bus en was weg. Ik mocht zelf blijkbaar zijn rotzooi opruimen.
Heb direct contact opgenomen met het bedrijf en mijn ongenoegen gemeld, maar vond de reactie redelijk lauw: " we nemen er notitie van".
In de loop van de middag nog eens gebeld met de vraag wat er aan gedaan ging worden. Daar kwam niet echt veel uit, maar als ik dan wilde kon er wel een andere monteur komen. Over 3 weken al.......
Al met al een zeer teleurstellende ervaring.
Johan Sikkema

Fam. Overdevest

Vorige week donderdag en vrijdag hebben wij 25 zonnepanelen laten installeren verdeeld over onze overkapping en ons woonhuis zoals besproken met de Eilanden. De installatie bleek toch wat complexer... Vorige week donderdag en vrijdag hebben wij 25 zonnepanelen laten installeren verdeeld over onze overkapping en ons woonhuis zoals besproken met de Eilanden. De installatie bleek toch wat complexer dan gedacht en vooral de route van de overkapping naar het woonhuis cq de meterkast. Maar dankzij de vakkundigheid van Rico en Wesley is dit keurig netjes opgelost en geinstalleerd. De panelen liggen super strak op de daken en de kabelroutes zijn zorgvuldig weggewerkt. Kortom een top duo die we iedereen aan kunnen bevelen en ook nog heel prettig in omgang zijn.

Ja, de juiste installatie methode!

Lucas Hoekman

Fantastisch, kunnen luisteren en vertalen naar wens

komen alle afspraken na op afspraak

Richard Schepers

Storing omvormer zonnepanelen perfect opgelost door Joey . Moest eigenlijk wachten op RMA melding bij Goodwe voor omruilen omvormer maar Joey had een nieuwe omvormer in de auto en heeft deze alvast... Storing omvormer zonnepanelen perfect opgelost door Joey . Moest eigenlijk wachten op RMA melding bij Goodwe voor omruilen omvormer maar Joey had een nieuwe omvormer in de auto en heeft deze alvast omgeruild. Toppie!!

Meedenken met de klant en met een goede oplossing komen waar de klant happy van wordt.

Jan Kuntkes

De montage was gewoon goed.
De monteurs hadden de juiste mentaliteit bij zeer slechte weersomstandigheden.
De administratieve afhandeling liet echter te wensen over.
Ik had ruim voor...
De montage was gewoon goed.
De monteurs hadden de juiste mentaliteit bij zeer slechte weersomstandigheden.
De administratieve afhandeling liet echter te wensen over.
Ik had ruim voor de montage een proforma rekening opgevraagd i.v.m. mijn verduurzaamheidslening.
Echter is dit deel niet goed verwerkt bij de administratie en niet duidelijk gecommuniceerd naar ons.

De monteur gaf na de montage aan dat de factuur binnen een week verstuurd zou worden en dat hierbij wij een link doorgestuurd zouden krijgen voor de aanmelding voor de saldering.
Dit liep echter anders en na 3,5 week kregen wij een aanmaning dat wij nog niet betaald hadden.
Het bleek dat er i.p.v een proforma factuur een factuur was aangemaakt.
Dit is niet gevraagd door mij en zeker niet zo gecommuniceerd door de Eilanden.

Er is wel excuses aangeboden maar ik voel me toch een beetje als wanbetaler weggezet door de Eilanden.
Misschien is een keer bellen naar een klant i.p.v. gelijk dreigfacturen te sturen.
Jammer dat dit zo moet worden afgerond.

Montage was goed.

A.H. van de Logt

Zeer slecht in communicatie, geen antwoord op mail en oneindige wachttijden bij telefonisch contact met zeer irritante harde muziek.

De monteurs die bij ons gewerkt hebben zijn zonder meer super!

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Beste heer van de Logt,
Beste heer van de Logt,
Onderstaande mail van 3 mei, is de laatste mail die we van u gehad hebben. Hierop hebben wij gereageerd, en u uitgelegd, dat de ketel eens per twee jaar onderhoud krijgt. U heeft toen terug geantwoord, dat u dit niet goed gelezen had. De telefoon is inderdaad soms erg druk, en het muziekje, ben ik met u eens is hard en irritant.
Uw mail van 3 mei:
Goede morgen, dank u voor het snel sturen van de factuur, we zijn heel blij met de nieuwe zonnepanelen die door uw monteur zijn gemonteerd en keurig verzorgd aangesloten. Alle afval netjes opgeruimd en zelfs de installatie op de telefoon heeft gedaan, een compliment zeker waard.
Waar we minder tevreden over zijn is het tijdig onderhoud van onze CV ketel dat inmiddels ruim vijftien maanden geleden is en waarvoor al eerder een mail is gestuurd. De kosten voor het onderhoudscontract zijn wel afgeschreven dus daar kan het niet aan liggen.
Moet ik nu ook zo lang wachten om deze factuur te betalen ?
We zullen u zo even bellen, om te kijken waar we u mee kunnen helpen.

J. Wel

Deze week zonnepanelen en een warmtepomp laten plaatsen.
Na telefonisch contact is er vrij snel (na 1,5 week) iemand geweest voor de opname en binnen 3 weken was alles geplaatst!
De...
Deze week zonnepanelen en een warmtepomp laten plaatsen.
De aardige monteurs deden goed hun werk met enthousiasme voor het vak.
Zeker gezien de scherpe prijzen en de goede service raad ik dit bedrijf echt aan!

Groeten een zeer tevreden klant.

Vakkundigheid, scherpe prijzen, goede kwaliteit, snelle service en duidelijke afspraken!

Batenburg boekhoudingen & belastingadvies

Zonder overleg kabeldoorvoer in de muur en de dakgoot geboord. Dakgoot lekt nu en het ziet er niet uit

Afspraken nakomen

Kruis

Installatie Zonnepanelen tegelijk met warmtepomp en Airco, is fijn om dit bij 1 adres uit te laten voeren.

Meerdere disciplines tegelijk uitvoerboer, eigen goede monteurs, klachten worden direct aangepakt.

Fam. Bos

Wederom goed en volgens afspraak. Zijn al jaren klant, en altijd goed geholpen. Nu zonnepanelen aangeschaft, en het hele traject van offerte tot uitvoering verliep soepel. Ben er blij mee.

Doen wat ze zeggen, duidelijke communicatie en No nonsense.