De Eilanden installatie techniek

Goede service,maak afspraken waar.

Netjes geïnstalleerd.

CR

Zeer fijn bedrijf, ervaren en kwalitatief hoge service

ze komen altijd op tijd en leveren goed en professioneel werk

P van der Helm

Medewerker welke de installatie heeft aangelegd keurig en beleefd en zeer adequaat .

Deze monteur moeten jullie zuinig op zijn , in z,n eentje zonnepanelen installeren. en ook op deze zelfde dag een split Airco installeren . Nogmaals wees zuinig op hem !

André van der Meer

Voor ons een degelijk betrouwbaar bedrijf waar je afspraken mee kan maken en deze ook nagekomen worden.

Services

Gerard

Proffesionel, klantvriendelijk, behulpzaam

Afspraak is afspraak, werken met kennis.

WP

Fijne contacten, goed afgeleverd werk

Prettige communicatie, bereikbaar indien nodig, komen afspraken na.

P Haumersen

Geen enkel probleem gevonden

flexibel en meedenkend

Ykema

Bedrijf is slecht bereikbaar en communicatie verloopt moeizaam
Plaatsing zonnepanelen werd door 2 keurige zeer vriendelijke monteurs gedaan.
Helaas bleek na een hevige regenval dat er 2...
Bedrijf is slecht bereikbaar en communicatie verloopt moeizaam
Plaatsing zonnepanelen werd door 2 keurige zeer vriendelijke monteurs gedaan.
Helaas bleek na een hevige regenval dat er 2 dakpannen niet correct waren teruggeplaatst dus lekkage
Na telefonisch contact werd ons verteld pas na 2 dagen geholpen te kunnen worden omdat ze niemand hadden die het dak op kon .
Omdat er meer regen werd verwacht is mijn man 71 zelf het dak opgegaan om pannen terug te leggen
Toen er iemand kwam was hij verbaasd dat hij hieroverniet eerder was geinformeerd

Vakmanschap monteurs en klantvriendelijkheid van monteurs

H. van Koert

Zeer prettig, ook met de monteurs.

Maakt waar wat er verteld wordt.

Straatman

3 jaar geleden een nieuwe verwarmingsketel gekocht incl. een onderhoudscontract. Slechts 1 keer is het bedrijf voor onderhoud geweest en ik heb wel elk jaar keurig betaald. Nu krijg ik eerst een... 3 jaar geleden een nieuwe verwarmingsketel gekocht incl. een onderhoudscontract. Slechts 1 keer is het bedrijf voor onderhoud geweest en ik heb wel elk jaar keurig betaald. Nu krijg ik eerst een Email dat de prijzen per jaar fors omhoog gegaan zijn, vervolgens krijg ik een paar dagen later een mail dat het contract ontbonden wordt, omdat de aanrijroute te ver zou zijn. Wat een slecht verhaal en wat een onbetrouwbare leverancier. Ik heb de ketel juist daar gekocht vanwege het onderhoudscontract.

Niet