Particulier

Goed werk en (althans de persoon die ik had)vriendelijk

Rietdijk-Rehorst

Uitstekend

Komen afspraken na.

Seip

Ik weet niet goed wat ik moet beoordelen. Enige tijd geleden offerte gehad waar ik in principe mee in heb gestemd. Daarna 3 (drie) mailtjes verstuurd met verzoek om contact. Tja…..

Geen idee

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Beste mevrouw Seip,
Beste mevrouw Seip,
17-10 heeft u ons een eerste mail gestuurd. De zelfde dag heeft u reactie gehad. U heeft ons toen foto's gestuurd. 18-10 heeft u de offerte gehad. 21-10 geeft u reactie met weer een vraag, en gisteren een mail of we contact met u kunnen opnemen. Door drukte duren reacties soms wat langer, maar om nu na één dag al een slechte review te geven, is misschien een beetje overdreven.

de Raad

CV ketel en zonnepanelen keurig geplaatst. Heel net personeel. Ook aan de telefoon bij eventuele vragen correct te woord gestaan.

Werken netjes. Geen vraag te veel.

Grootveld

Zeer prettige en fijne ervaring, vriendelijk aan de telefoon en zeer vriendelijk personeel voor de installatie

Snelheid terugkoppelen van afspraak

Piet Gommans

Op alle punten prima

Goed advies en correcte levering volgens afspraak

Borst

Goede ervaring, kundige installateur, die alleen was. Hetgeen voor hem lastiger was.

Vakkundig, vriendelijk

Theo

Goede afspraken en kwaliteit. Door de drukte soms minder makkelijk bereikbaar. Het gevraagde produkt is grotendeels geinstalleerd. Ik kan de werking echter nog niet goed controleren omdat ik nog... Goede afspraken en kwaliteit. Door de drukte soms minder makkelijk bereikbaar. Het gevraagde produkt is grotendeels geinstalleerd. Ik kan de werking echter nog niet goed controleren omdat ik nog geen app gegevens heb ontvangen.

Betrouwbaar en goed

Grinwis

We hebben een hele tijd geduld moeten hebben, maar het was het wachten waard. Vandaag onze warmtepomp aangesloten. Wat een vak bekwaamde monteurs. Echt een visitekaartje voor het bedrijf!!!! Een... We hebben een hele tijd geduld moeten hebben, maar het was het wachten waard. Vandaag onze warmtepomp aangesloten. Wat een vak bekwaamde monteurs. Echt een visitekaartje voor het bedrijf!!!! Een dikke 10!

Vakbekwaam, vriendelijk en vooral duidelijk

van Buuren

Ervaren monteur die van aanpakken houdt. Vriendelijk en op tijd.

Ervaring met een vriendelijk woord. Niet lullen maar gaan.