Hunnik

Fijn bedrijf. Zowel op kantoor, als de monteurs die de warmtepomp en de zonnepanelen kwamen plaatsen. Ben zeer tevreden.

No nonsens, doen wat ze beloven.

Matthijs

Vriendelijk en snel

G.hoek buls

Heel correct en vriendelijke mensen

De service is honderd procent

J.P. Verheul

Zeer positief. Na een CV, zonnepanelen nu ook een airco laten installeren. Dat doe je niet als geen hele goede ervaringen hebt.

Klantgericht. Net personeel.

gert jan

Goeie ervaring

netjes gewerkt

Ad de Graaf

Vorig jaar door jullie een nieuwe CV ketel geplaatst en nu de warmtepomp. Wat ons betreft niets dan lof. Zeker over de monteurs die de plaatsingen hebben gedaan

Netjes gewerkt en mooi aangelegd

Ton

Rommelig werk langs elkaar heen ,

Weet ik niet

Thomas

Deze week een onderhoudsbeurt laten uitvoeren aan de CV ketel. Monteur kwam met een bus zonder bedrijfsgegevens erop. Wilde vanaf buiten, zonder eerst onder zijn schoenen te kijken, direct naar... Deze week een onderhoudsbeurt laten uitvoeren aan de CV ketel. Monteur kwam met een bus zonder bedrijfsgegevens erop. Wilde vanaf buiten, zonder eerst onder zijn schoenen te kijken, direct naar boven lopen. Op mijn verzoek deed hij zijn schoenen wel uit.
Wilde aanvankelijk niet de warmtewisselaar schoonmaken omdat hij zonder iets te vragen dacht dat de ketel nog maar een paar jaar oud was. Ik gaf aan dagdeze 10 jaar oud is en toen toch maar de warmtewisselaar open gemaakt en gereinigd, met mijn stofzuiger want meneer had zelf geen stofzuiger bij zich. De ketel hangt in een ombouw dus het was nogal donker o te werken. Meneer had geen licht, dus ik heb ook maar een lamp erbij gepakt. Hij leegde het water van een reservoir in de toiletpot. Die is na 3x reinigen met bleekmiddel nog behoorlijk vies(wordt vervolgd). Moest weg voor een nieuw reservoir, had toen zelf wel een lamp maar ging vervolgend al bellend met de telefoon in zijn nek, de onderdelen weer monteren. Ook niet heel veilig met een CV ketel zou ik zeggen. Verder maakte hij een gestresste indruk.
Alles bij elkaar amateuristisch en had ik het zelf ook gekund met wat hulp van Youtube. Slecht van De Eilanden en niet voor herhaling vatbaar.

Albert

Installatie ketel in 2019 prima verzorgd. In deze regio externe monteur voor onderhoud. Is niet goed uitgevoerd, waardoor sterk verhoogd gasverbruik in dure periode. Tot op heden niet gelukt om... Installatie ketel in 2019 prima verzorgd. In deze regio externe monteur voor onderhoud. Is niet goed uitgevoerd, waardoor sterk verhoogd gasverbruik in dure periode. Tot op heden niet gelukt om hierover contact te hebben met management.

Prima montageploeg. Communicatie over servicecontract en nazorg onder de maat.

Erik Mather

Op 14 augustus heeft monteur Roman een nieuwe ketel geplaatst. Het gehele leidingwerk (incl. afvoeren) moest volledig opnieuw worden opgebouwd. Dit deed hij enthousiast en met ouderwets vakmanschap.... Op 14 augustus heeft monteur Roman een nieuwe ketel geplaatst. Het gehele leidingwerk (incl. afvoeren) moest volledig opnieuw worden opgebouwd. Dit deed hij enthousiast en met ouderwets vakmanschap. Heel blij met het resultaat, het ziet er keurig uit. Aanrader!

Vakmanschap en eerlijke prijs.