Leon Mecksenaar

Niet zoals verwacht

Geen bijzonderheden

Fam. Bos

Vanmorgen storing gemeld. Binnen twee uur een monteur op de stoep. Vriendelijke man, die de storing snel verholpen had.

Snelle service en zeer vriendelijk geholpen.

beste familie Bos,
Fijn dat wij u zo snel konden helpen en de storing snel verholpen kon worden.
groet,
De-Eilanden Installatietechniek.

Groen

Snel geholpen

korte lijnen, goed telefonisch contact

Fam. Meulenberg

Fijne medewerkers en niet duur

Duidelijke offerte en montage volgens afspraak. Alle medewerkers waren even vriendelijk, en weten waar ze mee bezig zijn. We zijn erg blij met onze zonnepanelen en warmtepomp. Hartelijk bedankt !

Sabine

Slechte ervaring

Goede vertegenwoordiger

Beste mevrouw Stijnman,
Beste mevrouw Stijnman,
U ook bedankt voor uw feedback. U man Patrick had al een recensie geschreven. Zoals u waarschijnlijk van uw man heeft gehoord, liepen de monteurs enorm uit op een vorig werk, en was het op de afgesproken datum niet haalbaar om de complete plaatsing af te ronden. Onze welgemeende excuses hiervoor. We hebben uw man toen aangeboden om gelijk de volgende dag te komen, of afgelopen zaterdag. U man wilde dit niet, en heeft toen de koop helaas ontbonden.
We vinden het ook voor u enorm vervelend dat het zo is gelopen.

Patrick

Afspraak gemaakt voor plaatsing hybridepomp maar komen gewoon niet opdagen, neem je dan een dag vrij voor.
Je moet er zelf achteraan bellen van hun kant hoor je niet veel.

Offerte opnemen wel correct.

Beste heer Roelandse,
Beste heer Roelandse,
Zoals u weet liepen de monteurs enorm uit op een vorig werk, en was het op de afgesproken datum niet haalbaar om de complete plaatsing af te ronden. Onze welgemeende excuses hiervoor. We hebben u toen aangeboden om gelijk de volgende dag te komen, of afgelopen zaterdag. U wilde dit niet, en heeft toen de koop helaas ontbonden.
We vinden het enorm vervelend voor u dat het zo is gelopen.

Ras

Prima bedrijf alleen jammer dat een week naar de offerte de prijs op de site €500,00 goedkoper is, heb dat aangegeven maar ik kreeg geen extra korting uit coulance, baal dat ik niet een week later... Prima bedrijf alleen jammer dat een week naar de offerte de prijs op de site €500,00 goedkoper is, heb dat aangegeven maar ik kreeg geen extra korting uit coulance, baal dat ik niet een week later was met aanvragen.

Installatie binnen 2 uur gepiept, super aardige monteurs!

Judith

Wij hadden door De Eilanden in eerste instantie alleen zonnepanelen laten aanleggen. Over de dienstverlening en het product waren wij zo tevreden, dat we bij hun vervolgens ook een warmtepomp en... Wij hadden door De Eilanden in eerste instantie alleen zonnepanelen laten aanleggen. Over de dienstverlening en het product waren wij zo tevreden, dat we bij hun vervolgens ook een warmtepomp en airconditioning hebben aangeschaft. Wij hebben geen standaard huis, waardoor het even puzzelen was hoe we alles ook esthetisch naar onze zin konden doen. Vanaf het 1e contact tot aan de jongens die het uiteindelijke werk deden, werd er goed meegedacht. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren en zijn dan ook zeer tevreden.

Afspraken worden goed nagekomen, prima aflevering en installatie, goede communicatie, meedenkend, vriendelijk personeel.

Rene

Prettig