Pijper

Op zich prima ervaring. Uitvoering denkt mee voor de beste oplossing.

Goed vindbaar op internet. Uitvoering doet niet moeilijk en denkt mee voor de beste oplossing.

Terry

Zoals ik het graag zie een niet lullen maar poetsen mentaliteit.

Denken mee. Komen afspraken na. Zijn op tijd. Goede tarieven.

Beste Terry,
Bedankt voor deze leuke review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen.

Hans Scholten

De Eilanden heeft bij ons vakantiehuis in Den Osse zonnepanelen geinstalleerd. Van eerste contact, offerte, tot bezichtiging/opname en installatie ging zeer vlot, binnen 2 maanden. De installateurs... De Eilanden heeft bij ons vakantiehuis in Den Osse zonnepanelen geinstalleerd. Van eerste contact, offerte, tot bezichtiging/opname en installatie ging zeer vlot, binnen 2 maanden. De installateurs waren vriendelijk en zeer vlot. Ze reageren vlot op vragen, zowel via de telefoon als via de email. Een klein puntje van aandacht ter verbetering van de service zou kunnen zijn om klanten vooraf te informeren dat de Enphase optimizers gelimiteerd zijn op maximaal 300W output en dus de opbrengst van moderne panelen (bijv. 435Wp) flink aftoppen. Op zich is dat niet heel erg en fijn voor de netbeheerder (peaktrashing!), maar ik had dit graag van tevoren geweten en dan wellicht zwaardere en duurdere optimizers gekozen.

Goede prijs, goede deskundige installatie, snelle reacties via telefoon en mail en vriendelijke mensen.

Beste heer Scholten,
Beste heer Scholten,
Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te horen dat u een tevreden klant bent. Ik zal u per mail een prestatieoverzicht sturen van het gemonteerde Enphase systeem. Een hoop klanten denken inderdaad dat het aftoppen nadelig is, maar met dit systeem heeft u op andere momenten (bijvoorbeeld bij bewolkt weer) weer een groot voordeel. Het uiteindelijke rendementverlies is op jaarbasis kleiner dan 1%. Bij een hoop andere systemen is dit niet haalbaar.
Wij wensen u veel opbrengst van uw zonnepanelensysteem, en mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, horen wij het graag.

Prima, alleen jammer dat monteurs met schoenen aan naar boven de trap oplopen. Kleine moeite deze even uit te doen. 2e aandachtspunt: omvormer wordt gemonteerd nagenoeg op de waterafvoer van de... Prima, alleen jammer dat monteurs met schoenen aan naar boven de trap oplopen. Kleine moeite deze even uit te doen. 2e aandachtspunt: omvormer wordt gemonteerd nagenoeg op de waterafvoer van de wasmachine. Iets meer afstand was wenselijk geweest.

Vriendelijk en snel.

Beste fam. Vermare,
Beste fam. Vermare,
Bedankt voor uw feedback. We zullen de verbeterpunten meenemen. Werkschoenen mogen we helaas volgens de Arbo wetgeving niet uitdoen als er gewerkt wordt. Wij snappen dat dit niet altijd even handig is. Mocht u de omvormer ietsje willen verplaatsen is dit geen enkel probleem, en zullen we dit kosteloos voor u uitvoeren. Wij wensen u in ieder geval alvast veel plezier en opbrengst van uw nieuwe zonnepanelen.

D.J. Lucas

De eilanden hebben een goede offerte gemaakt na wat aanpassingen is die op gedragen en zeer vlot zijn de Pv panelen geplaatst

Ze houden zich goed aan afspraken en leveren zeer goed vakwerk

Beste heer Lucas,
Bedankt voor dit mooie cijfer. Wij wensen u veel plezier en opbrengst van uw nieuwe zonnepanelen systeem.

Rob Wittkampf

Zeer goed, goede offerte, fijne communicatie, scherpe prijs, maakt waar wat ze zeggen.

Komt na wat er is afgesproken, ook aftersales op orde.

Beste heer Wittkampf,
Beste heer Wittkampf,
Bedankt voor deze mooie review. Daar doen we het met z'n allen voor. We willen u nogmaals bedanken voor de opdracht, en mochten we in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, horen wij het graag.

Leon Mecksenaar

Niet zoals verwacht

Geen bijzonderheden

Beste heer Mecksenaar,
wat vervelend om te lezen dat uw ervaring niet was zoals verwacht. Wij zullen contact met u opnemen om te overleggen hoe we dit kunnen verbeteren.

Fam. Bos

Vanmorgen storing gemeld. Binnen twee uur een monteur op de stoep. Vriendelijke man, die de storing snel verholpen had.

Snelle service en zeer vriendelijk geholpen.

beste familie Bos,
Fijn dat wij u zo snel konden helpen en de storing snel verholpen kon worden.
groet,
De-Eilanden Installatietechniek.

Groen

Snel geholpen

korte lijnen, goed telefonisch contact

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Bedankt voor deze mooie 10.

Fam. Meulenberg

Fijne medewerkers en niet duur

Duidelijke offerte en montage volgens afspraak. Alle medewerkers waren even vriendelijk, en weten waar ze mee bezig zijn. We zijn erg blij met onze zonnepanelen en warmtepomp. Hartelijk bedankt !

Beste fam. Meulenberg,
Beste fam. Meulenberg,
Hartelijk bedankt voor deze mooie review. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over ons. Wij wensen u veel plezier en een flinke besparing op uw energielasten met uw nieuwe systeem.