Balou

Super leuk geholpen. Ze zorgen er echt voor dat het een ontspannen sessie is.

Heel leuk personeel en een brede collectie. Alles is mogelijk.

Monique

In 1 woord super. Leuke ontvangst, wij kwamen zonder afspraak binnen gewoon om even een idee een gevoel te krijgen. We werden rondgeleid en er werd rijd gemaakt om naar mijn wensen te kijken. En ik... In 1 woord super. Leuke ontvangst, wij kwamen zonder afspraak binnen gewoon om even een idee een gevoel te krijgen. We werden rondgeleid en er werd rijd gemaakt om naar mijn wensen te kijken. En ik mocht ook gelijk passen. Helemaal leuk en allemaal heel aardig en vriendelijk en bovenal eerlijk.

Vriendelijk eerlijk en een mooie uitstraling

Heel gemoedelijk, geen strenge regels zoals je mag de jurken niet aanraken, je mag niet met je koffie lopen, je mag geen foto's maken. Zo een ervaring heb ik in een andere salon gehad, was niet fijn.

Je kan jezelf zijn, je wordt heel familiair behandeld, dat is heel fijn.

Esther

Ik ben fantastisch geholpen door Daniëlle! De beleving was echt op en top, het had niet beter gekund. De jurken die ik online al had gezien hingen klaar. Ik werd super goed geadviseerd, er werd echt... Ik ben fantastisch geholpen door Daniëlle! De beleving was echt op en top, het had niet beter gekund. De jurken die ik online al had gezien hingen klaar. Ik werd super goed geadviseerd, er werd echt en oprecht naar mij geluisterd en ook meegeleefd. Ik had niet gedacht dat ik zo'n mooie droomjurk voor zo'n prijs zou kunnen krijgen! Echt een aanrader voor iedereen :-)

Super servicegericht
Inlevend sterk
Goede adviezen
Heel fijn in de omgang
Echt een waanzinnige beleving

Jim van Eijk

Ik ken De Bruidshoek inmiddels al een aantal jaar nadat ik de vernieuwde website gemaakt. Aangezien ik a.s. okterber ga trouwen was het nu aan mij om een pak uit te zoeken. Ik ben zeer goed... Ik ken De Bruidshoek inmiddels al een aantal jaar nadat ik de vernieuwde website gemaakt. Aangezien ik a.s. okterber ga trouwen was het nu aan mij om een pak uit te zoeken. Ik ben zeer goed geholpen. Ze neme zeer de tijd voor je, zodat je het perfecte pak uiteindelijk kiest. Ik ben er zeer blij mee.

Ze nemen de tijd voor je en luisteren naar je wensen.
Zeer vakundig

Elise

Een aantal weken terug heb ik hier mijn trouwjurk gekocht. Ik ben fantastisch geholpen door Rianca. Er was ruim voldoende tijd voor de afspraak en er werd heel goed geluisterd naar mijn wensen.... Een aantal weken terug heb ik hier mijn trouwjurk gekocht. Ik ben fantastisch geholpen door Rianca. Er was ruim voldoende tijd voor de afspraak en er werd heel goed geluisterd naar mijn wensen. Helemaal TOP!

Prachtige jurken, professioneel advies, relaxte sfeer!

Martine

De eerste jurk was meteen raak. Ik heb er daarna nog vier aangehad, maar de eerste was onmiskenbaar MIJN jurk. Ik had niet durven dromen dat een jurk zou bestaan die zo op mijn lijf geschreven was.... De eerste jurk was meteen raak. Ik heb er daarna nog vier aangehad, maar de eerste was onmiskenbaar MIJN jurk. Ik had niet durven dromen dat een jurk zou bestaan die zo op mijn lijf geschreven was. En de verkoopster wist 'm er voor mij uit te pikken tussen al die honderden jurken die er hingen. Echt professionals!

Mijn verkoopster was lief en toegankelijk, ze onthield mijn naam en vroeg soms aan mij wat ik wilde in plaats van de hele afspraak te plannen en regelen. We werden ontspannen ontvangen met koffie en... Mijn verkoopster was lief en toegankelijk, ze onthield mijn naam en vroeg soms aan mij wat ik wilde in plaats van de hele afspraak te plannen en regelen. We werden ontspannen ontvangen met koffie en thee en er werd ruim de tijd voor ons genomen. Zelfs toen na 1 kwartiertje al duidelijk was welke jurk het ging worden. Ik mocht 'm lekker lang aanhouden en genieten van alle aandacht en de prachtige jurk.

Martijn

Fijn dat ik makkelijk een afspraak heb kunnen maken. ook vond ik het goed geregeld dat mijn aanstaande en ik de zelfde persoon hadden om ons te helpen. Danitia is echt een meedenkende vrouw die, wat... Fijn dat ik makkelijk een afspraak heb kunnen maken. ook vond ik het goed geregeld dat mijn aanstaande en ik de zelfde persoon hadden om ons te helpen. Danitia is echt een meedenkende vrouw die, wat wij heel fijn vinden, lekker "normaal" is en ons top geholpen heeft.

- goed geholpen
- speciale wensen allemaal mogelijk
- top geholpen door Danitia

Danielle

Zeer vriendelijk personeel, uitgebreide collectie en er wordt de tijd voor je genomen. Zeker een aanrader!

Zeer persoonlijk, professioneel en een uitgebreid assortiment.

Afiya

Kim was erg aardig, deskundig en geduldig. Het was een fijne ervaring.

De deskundigheid van Kim en haar collega"s.